Mô tả công việc
1. To greet guests and present them with the menu.
2. To perform outlet opening duties such as setting tables, chairs, printing item / dish names for placing in front of the dishes.
3. To informs guests about the special items for the day and menu changes if any.
4. To suggest food and beverages to the guest and also try to upsell.
5. To take food and beverage orders from the guest on the order taking pads or on the handheld Point of sale (POS) system.
6. To obtaining revenues, issue bills, accept payments, and return the change.
7. To performing basic cleaning tasks as needed or directed by supervisor.
8. To fill in for absent staff as needed.
9. To communicate to the guest and provide assistance with their queries.
10. To coordinate with the bus person, kitchen staff, bar staff to ensure smooth operation and guest satisfaction.
11. To serve food and beverage to the guest as per the course of order.
12. To observe guests and ensure their satisfaction with the food and service.
13. To promptly respond to guest with any additional request.
14. To maintain proper dining experience, deliver items, fulfill customer needs, offer desserts and drinks, remove courses, replenish utensils, and refill glasses.
15. To properly open and pour wine at the tableside.
16. To assist bus persons with stocking and maintaining the restaurant par stock levels and side station.
17. Help other areas of the restaurant such as answering telephones and completing financial transactions.
18. To perform any other assigned reasonable duties and responsibilities as assigned or as requested by the Supervisor or Manager.
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. One to two years’ experience in a similar role in upscale hotels or reputed restaurants.
2. Diploma in Hotel Management, Food & Beverage, or in a related field.
3. Good command of English and Vietnamese, especially oral English
4. Ability to speak a third language as an advantage.
5. Good teamwork, complaint resolution skills.
6. Good knowledge of a Point of Sale system
7. Passion for service excellence.
8. Warmth and graciousness with the ability to function in a busy environment and create stellar guest experiences and flexible availability to work various shifts and weekends.
Yêu cầu hồ sơ
Tọa lạc tại vị trí đắc địa nơi cửa ngõ phía Tây Hà Nội, gần các trung tâm văn hóa, thương mại, tài chính, sân bay Nội Bài và các cơ quan ngoại giao của chính phủ, từ năm 1996 đến nay, khách sạn Hà Nội Daewoo luôn là lựa chọn ưu tiên của du khách khi đến với thủ đô Hà Nội.
Theo đuổi trường phái kiến trúc cổ điển, trang nhã, khách sạn Hà Nội Daewoo là một trong những khách sạn theo tiêu chuẩn 5 sao quốc tế đầu tiên tại Hà Nội, là biểu tượng cho sự phát triển của thủ đô trong hơn hai thập kỷ qua.
Hà Nội Daewoo khẳng định vị trí dẫn đầu trong ngành dịch vụ khách sạn khi liên tục được lựa chọn là địa điểm tổ chức chính thức của các hội nghị, sự kiện tầm cỡ quốc tế.
Với hệ thống phòng nghỉ sang trọng, tầm nhìn ôm trọn hồ Thủ Lệ thơ mộng cùng nhiều tiện ích vượt trội như khuôn viên bể bơi duyên dáng uốn lượn quanh khu vườn xanh mát, hệ thống ẩm thực cao cấp, khách sạn Hà Nội Daewoo sở hữu những điều kiện lý tưởng nhất để kiến tạo nên những trải nghiệm hoàn hảo cho du khách trong suốt thời gian lưu trú tại thủ đô ngàn năm văn hiến.
Review Hanoi Daewoo Hotel
Nơi tốt để làm việc
Môi trường làm việc tốt