- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Edufit là tập đoàn giáo dục tiên phong, mang đến nền giáo dục đẳng cấp thế giới, được thành lập tại Việt Nam năm 2011. Với tầm nhìn trở thành biểu tượng của giáo dục Việt Nam, Edufit tập trung khẳng định quy mô, vị thế tiên phong trong lĩnh vực giáo dục thông qua 3 hoạt động kinh doanh chủ lực:
- Hoạt động giáo dục mầm non: Hệ thống Trường Mầm non Quốc tế Sakura Montessori.
- Hoạt động giáo dục phổ thông bao gồm Tiểu học, Trung học cơ sở, Trung học phổ thông: Hệ thống Trường Phổ thông liên cấp Quốc tế The Dewey Schools
- Dịch vụ hỗ trợ: Công ty cổ phần hợp tác giáo dục Việt Nam (Educo)
Công ty Cổ phần S-Deli
Công ty Cổ phần đào tạo ASC
Mục đích của chúng tôi là truyền sức mạnh và truyền khả năng cho các thế hệ con người với những kiến thức, kỹ năng cần thiết để làm chủ sự thay đổi của thế giới, trở thành người lãnh đạo tác động tích cực tới cộng đồng, ở bất kỳ nơi đâu họ sống.
Tới điểm hiện tại, chúng tôi đã và đang xây dựng một đội ngũ vững mạnh các giáo viên, nhân viên, các nhà quản lý trong và ngoài nước có trình độ chuyên môn cao, giàu kinh nghiệm và nhiệt huyết, góp phần thực hiện một cách hiệu quả những chương trình giáo dục mà nhà trường đang thực hiện. Chúng tôi cung cấp chính sách lương và thù lao cạnh tranh, điều kiện làm việc tiện lợi, hỗ trợ từ ban lãnh đạo và cơ sở vật chất hiện đại.
Hiện tại chúng tôi đang tìm kiếm những tài năng có mong muốn phát triển và thử thách bản thân ở các vị trí tiềm năng để cùng chúng tôi vươn xa hơn nữa. Hãy apply và cùng chúng tôi khám phá những cơ hội phát triển sự nghiệp của bạn nhé.
Review Edufit
Nói chung cảm nhận của mình là đã tìm thấy đúng nơi mà mình muốn cống hiến và đồng hành lâu dài.(rv)