Mô tả công việc
- Create PO in ERP for receipt, Co- ordinate with Logistics team to arrange shipment arrive at mill without any extra cost.
- Follow up the delivery schedule to ensure timely fulfillment of orders.
- Work with suppliers to place orders after getting approval by management, based on weekly/monthly procurement plan.
- Arrange the LC issuance and handle other paper works related LC process.
- Follow up purchase orders and shipment arrival progress and solve related issues for customs clearance, deposit arrangement, free time, other arising local charge …
- Work with supplier on other relevant issues after shipment: container repairing charge and quality claim settlement…
- Follow up with QC department to inspect raw material’s quality.
- Perform other duties as requested by the superior.
- Contact suppliers to getContact suppliers to get the quotation and update trend pricing weekly the quotation and update trend pricing weekly.
Yêu cầu công việc
- Proficient in office computer skills.
- English is fluently (listening, speaking, reading, writing).
- Education: University.
- Experience: 2- 3 years at the same position.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Xe đưa đón, Đào tạo, Tăng lương, Phụ cấp thâm niên
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-12 00:55:02
Công ty TNHH Sơn Jotun Việt Nam là một doanh nghiệp 100% vốn đầu tư nước ngoài, sở hữu bởi Tập đoàn Jotun A/S của Na Uy (www.jotun.com/ap) – một trong những nhà sản xuất sơn, chất phủ và sơn tĩnh điện hàng đầu trên thế giới với 74 công ty và 39 nhà máy trên toàn cầu. Bên cạnh đó, Jotun còn có các đại lý, chi nhánh văn phòng và nhà phân phối trên 80 quốc gia. Trong năm 2011, tổng doanh số của Jotun đạt 14.742 triệu NOK và hiện có 8.500 nhân viên đang làm việc. Tập đoàn Jotun được chia làm 4 lĩnh vực kinh doanh và trụ sở chính tại Sandefjod, Na Uy.
Review Sơn Jotun Việt Nam
Chế độ đãi ngộ cho nhân viên rất tốt, môi trường làm việc hiện đại (indeed)