Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage and develop an organization's strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
- Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
- Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
- Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
- Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
- Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
- Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
- Build and maintain strong, long-lasting client relationships to expand new projects.
- Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
- Regularly update clients on new features and services.
- Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
- Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
- Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu Cầu Công Việc
- Graduation from University or above.
- At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
- Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
- Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
- Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
- Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution-based services.
- Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
- Possess the financial and business acumen to build compelling account-growth plans.
- Robust knowledge of the client/industry space.
- Consultative Business Development mentality and approach.
- Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
- Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
- Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
- Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
- Negotiate effective commercial terms and agreement.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 33 - 40
- Thời gian làm việc: - 8 AM - 5 PM, Monday – Friday (Onsite) & Bi-weekly Saturday (WFH)
- Đồng nghiệp:
- Working in the environment of a multinational corporation, with customers being the leading foreign companies in the field.
- Global oriented working environment.
- Opportunities to work with a high expertise team from both internal and regional/ corporate teams. - Phúc lợi:
- Promotion opportunities & Salary increase every year.
- Periodical bonus: twice/year.
- 13th-month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Extra Health and Incidence Insurance.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities. - Lương: Cạnh tranh
CÔNG TY TNHH CÔNG CỘNG KASIKORNBANK (KBank) thực hiện hoạt động kinh doanh ngân hàng thương mại, kinh doanh chứng khoán và các hoạt động kinh doanh liên quan khác. Với hơn 70 năm hoạt động kinh doanh tại Thái Lan, KBank đã mở rộng phạm vi phủ sóng ra nước ngoài vào năm 1975. KBank là một trong những ngân hàng lớn nhất Thái Lan và tập trung đạt được vị thế “Ngân hàng chính” trong mọi phân khúc khách hàng. Kết quả kinh doanh khả quan của chúng tôi được hỗ trợ bởi hoạt động quản lý rủi ro thận trọng và quản trị doanh nghiệp minh bạch với khát vọng hướng tới sự phát triển kinh doanh bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 1975
Mission
- (Công ty K) và biểu tượng “K KASIKORNTHAI” . đại diện cho TỔNG HỢP TÀI CHÍNH KASIKORNBANK, cung cấp các dịch vụ tài chính hoàn chỉnh cho mọi phân khúc khách hàng. Ngoài ra, ngân hàng còn thiết lập quan hệ đối tác chiến lược với Muang Thai Life Assurance PCL để bán sản phẩm bảo hiểm qua kênh ngân hàng. Để hỗ trợ mở rộng kinh doanh, Ngân hàng Kasikorn đã khai trương tòa nhà chính mới được xây dựng theo tiêu chuẩn tiết kiệm năng lượng quốc tế trên đường Chaeng Watthana để hoạt động song song với tòa nhà chính Phahon Yothin và trụ sở Rat Burana. văn phòng. Trong thời đại này, nhận thấy hệ thống tài chính khu vực sẽ ngày càng vượt ra ngoài biên giới, Ngân hàng Kasikorn đã tiếp tục mở rộng hoạt động kinh doanh sang Cộng hòa Nhân dân Trung Hoa, các nước thành viên Cộng đồng Kinh tế ASEAN và các quốc gia châu Á khác. Đây có thể coi là một tầm nhìn xa trông rộng “Hướng tới dịch vụ xuất sắc” .