Việc làm Novotel Saigon Centre

Cập nhật 01/10/2024 11:03
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Khách Sạn Novotel Saigon Centre
Agency Sales Executive
Novotel Saigon Centre
27 việc làm 3 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 02/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

PERFORMANCE (40%)
a)In charge of pricing and quotation:

  • Collect and check received quotes, for complex quotes under instruction of Supervisor, Manager.
  • Collaborating with product teams to collect data to make accurate and appropriate quotations.
  • Offer quotation to customer/agent according to guidance.
  • Follow up with operation team to ensure cargo will be handled as SOP.
  • Input revenue into e-FMS and other systems if required.
  • Make KPI reports, join meeting with customer agent (if any)
  • Manage cost/revenue, report for P&L as request.
  • Handle ad-hoc report and tasks assigned by Supervisor, Manager.

b) Project report:

  • Send email to product teams to complete necessary data as template.
  • Ensure the accuracy and reasonableness of the data and then sum it up in the report.
  • Send to PIC on team to review and send to Agent/ customer as timelines
  • Join the meeting with to review KPI, make minutes meeting and send to relevant parties.

CUSTOMER SATISFACTION (15%)

  • Proactively establish and maintain effective working team relationships with all support departments: Product and Commercial team, HR, Accounting, …
  • Good communication and building relationship
  • Support AR/ Accounting department chasing Customer/Agent payment for outstanding if any


OPERATION EXCELLENCE & HUMAN RESOURCE MANAGEMENT (35%)

  • Strive to improve customer satisfaction through excellent customer service
  • Keep a high level of knowledge about existing products and services, and learn about new products and services as they come in.
  • Teamwork efficiency: support and back up for other team members.

Yêu Cầu Công Việc

JOB REQUIREMENTS

  • University degree, major in the relevant fields.
  • English with fluent 4 skills (listening, speaking, reading comprehension, writing).
  • Good at Internet, MS Office (Excel, Word, Power Point)
  • Good skill of Interpersonal communication and Customer Service
  • Customer – oriented, planning, organizing & supervising
  • Good with figures, responsible, careful, detail-oriented, dynamic and hard-working.

SPECIAL REQUIREMENTS 

  • Willing to work overtime (out of office hours, weekend, break days) to finish tasks assigned
  • Go to business trip as required
  • Joining some other Projects as required

WORKING ADDRESS
52 Trường Sơn, Phường 2, Quận Tân Bình, Tp Hồ Chí Minh

 

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
52-54 56, Trường Sơn, Tân Bình, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 60
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Khách Sạn Novotel Saigon Centre
Novotel Saigon Centre Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
167 Hai Bà Trưng, Phường 6, Quận 3

Novotel Sài Gòn Centre tọa lạc tại thành phố Hồ Chí Minh – thành phố năng động và đông đúc nhất Việt Nam. Chỉ mất vài phút đi bộ từ khách sạn đến các địa điểm hấp dẫn như Dinh Độc Lập, Nhà thờ Đức Bà và liền kề các lãnh sự quán, tòa nhà và khu mua sắm lớn.

Những nghề phổ biến tại Novotel Saigon Centre

Bạn làm việc tại Novotel Saigon Centre? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Novotel Saigon Centre

Novotel Saigon Centre

Click để đánh giá