- Divide work shifts, check uniforms, service skills of waiters, tables, bars.
- Receive requests from departments and assign work to specialized staff.
- Monitor employee preparation activities at the beginning of the shift, evaluate the quality of work performed
- Make sure the preparations are ready before serving customers.
- Monitor the service process of staff to ensure that the service standards of the hotel - restaurant are met, customers are satisfied.
- Flexibly mobilize support staff to work when crowded.
- Support the setup process and serve customers.
- Receive special requests, feedback from guests and coordinate with relevant departments to solve them satisfactorily for customer satisfaction.
- Proactively solve problems that occur during service and payment in accordance with standard hotel-restaurant operations.
- Handle service quality complaints to avoid repeating the same error and save the content in the monitoring book.
* Benefits:
- A provided meal per shift
- Social and health insurance
- Annual health check
- Get on-the-job training from experienced and qualified staff
- Basic salary, allowance, bonus based on monthly revenue, bonus on holidays, 13th month pay
- Uniform and allowance for parking fee
- Receive a rewarding incentive according to the capacity
- A permanent job
- Promotion opportunities
- Receive special benefits offered to employees of Sanouva Hotel
Mô tả công việc
Kinh nghiệm / Kỹ năng chi tiết
- Experience in a similar position or years of experience in a team leader position.
- Good conversational English.
- Basic computer skills
- Agile, honest, good communication skills, willing to work in shifts, overtime
Sanouva, một thương hiệu được hình thành từ niềm đam mê và tâm huyết để đem đến cho du khách toàn cầu một sự trải nghiệm đơn giản nhưng trọn vẹn và điều đó với chúng tôi lớn hơn cả những gì được gọi là tiêu chuẩn và đẳng cấp.
Với sự đầu tư kĩ lưỡng, được chăm chút đến từng chi tiết nhỏ, Sanouva mang một phong cách hoàn toàn mới lạ và tinh tế của một khách sạn mang phong cách Á Đông. Sự giao thoa giữa hiện đại và cổ điển đã làm nên một Sanouva thật khác biệt giữa lòng thành phố.
Tài sản lớn nhất của chúng tôi là một đội ngũ nhân viên có kinh nghiệm, yêu nghề và hiếu khách. Phương châm của chúng tôi là luôn lấy sự hài lòng của khách hàng làm giá trị tồn tại của khách sạn. Để không ngừng nêu cao tinh thần phục vụ nhiệt tình, chu đáo; chúng tôi luôn lắng nghe ý kiến của tất cả quý khách nhằm hoàn thiện mình từng ngày đúng với khẩu hiệu của khách sạn “Once booked, forever served“.