Mô tả công việc
1. To review and approve debtor invoices
2. To follow up outstanding accounts and ensure that remittance is made within the specified credit terms
3. To highlight and pursue the settlement of overdue accounts
4. To prepare the monthly summary of action taken against overdue accounts
5. To verify and process credit application in accordance with departmental procedure and submit to Hotel Controller for approval
6. To check bills, invoices and reconcile revenue between revenue reports with hotel system
7. To issue invoices to internal & external customers
8. To verify and import revenue/bank entries into accounting system.
9. To perform month-end closing regarding AR accounts.
10. To ensure that all employees report for duty punctually wearing the correct uniform and name tag
11. To build and efficient team of employees by taking an active interest in their welfare, safety and security, training and development
12. To ensure that all employees have a complete understanding of the Resort’s policies and procedures in order that they may adhere to them
Quyền lợi được hưởng
• Competitive salary
Mức lương cạnh tranh
• Attractive benefits
Phúc lợi hấp dẫn
• General insurance provided for inpatient medical treatment
Bảo hiểm nội trú dành cho các trường hợp nằm điều trị tại bệnh viện
• Outpatient medical treatment claims
Bảo hiệm ngoại trú được bồi hoàn các chi phí khám
• Opportunity to attend various professional training courses
Có cơ hội được tham gia các khóa học để phát triển kỹ năng nghề nghiệp
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Có cơ hội được trải nghiệm dịch vụ các khách sạn thuộc tập đoàn Banyan Group trên toàn thế giới
Yêu cầu công việc
1. Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with colleagues.
2. Performs additional duties as directed by supervisors.
3. Makes appropriate suggestions and recommendations to supervisors for the general improvement of the hotel.
4. Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.
5. Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform, and body language.
6. Is polite and professional in any situation where the image or regulation of the hotel is represented.
7. Attends meetings and training as required by supervisors.
8. Ensures that all activities are carried out honestly, ethically, and within the parameters of Local Law.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Laguna Lăng Cô là dự án phát triển điểm đến nghỉ dưỡng và ngôi nhà thứ hai cao cấp hàng đầu thế giới tại miền Trung Việt Nam của Tập đoàn Banyan Tree, đồng thời là khu nghỉ dưỡng tích hợp đẳng cấp thế giới đầu tiên tại Việt Nam. Cộng đồng rộng 280 ha tọa lạc gần Vịnh Lăng Cô, được bao quanh bởi bãi biển dài 3 km ở vùng Chân Mây nhìn ra Biển Đông, một khu vực nổi tiếng với bờ biển hoang sơ, cảnh quan thiên nhiên và gần các Di sản Thế giới được UNESCO công nhận.
Laguna Lăng Cô là bước đột phá đầu tiên của Banyan Tree tại Việt Nam, mang đậm nét đặc trưng của Laguna Phuket, cộng đồng nghỉ dưỡng tích hợp hàng đầu của công ty ở miền nam Thái Lan. Dự án phát triển bao gồm các khách sạn và spa mang thương hiệu Banyan Tree và Angsana, sân gôn 18 lỗ vô địch do Ngài Nick Faldo thiết kế, các biệt thự và nhà ở tư nhân sẵn sàng để bán, cơ sở hội nghị và vô số hoạt động giải trí cho khách ở mọi lứa tuổi.