Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Collaborate to jointly establish, maintain and lead business relationships with clients, demonstrating the company‘s spirit and values through each work for clients.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Manage and maintain financial performance of multiple projects by tracking and forecasting PnL.
- Making decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Responsible for evaluating quality management reports from direct report; Ef ective management of solutions to ensure operational ef iciency.
- Monthly & other BAU reports.
WORK LOCATION & WORKING TIME: ON-SITE in JAPAN
- Tokyo City, Ikebukuro: Weekday 10:00 AM - 7:00 PM
- Or Okinawa City, Naha: Weekday 9:00 AM - 6:00 PM
Yêu Cầu Công Việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as a senior operation manager in a BPO environment.
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Fluency in English (must have CERT level C1).
- Priority is given to candidates with additional Japanese proficiency.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: - 3 months
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Đồng nghiệp:
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams. - Phúc lợi:
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance. - Lương: Cạnh tranh
Được thành lập từ năm 1991 cho đến nay, NANOCO GROUP tự tin có thể đáp ứng tốt mọi nhu cầu của Quý khách hàng về ngành hàng thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng. Trải qua nhiều thử thách và liên tục gặt hái các thành công to lớn trong nhiều năm liền, Công ty đã để lại dấu ấn khó phai trong trái tim của toàn thể cán bộ công nhân viên - đại gia đình Nanoco, đồng thời có thể tự hào và khẳng định vị thế là nhà phân phối Thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng hiện đại hàng đầu tại Việt Nam.
Mạng lưới hoạt động kinh doanh
Mạng lưới hoạt động của Công ty rộng khắp cả nước, trải dài từ Bắc vào Nam. Hoạt động ở tất cả Quận, Huyện, Tỉnh và Thành phố trong cả nước.
Lĩnh vực hoạt động
- Sản xuất, kinh doanh, phân phối thiết bị điện, đèn chiếu sáng, điện gia dụng, nội thất cao cấp
- Vận tải hàng hóa bằng đường bộ
- Kho bãi và lưu giữ hàng hóa
- Và các lĩnh vực hoạt động khác.
Review NANOCO GROUP
Cty chỉ phù hợp cho người trình độ thấp, làm lâu năm đươc đề cử lên từ từ (RV)
Lãnh đạo công ty còn non trẻ, thiếu kinh nghiệm thực tế, không chịu nhìn nhận thực tế. (rw)