Việc làm Nhà Hàng 4GS TEXAS

Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
Nhà Hàng 4GS TEXAS
Sales Support & Admin Staff
Nhà Hàng 4GS TEXAS
38 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 180-192 Nguyen Cong Tru St., Dist. 1, HCMC

Mô tả công việc

The Admin Executive provides administrative support to Pricing & Tender teams by preparing tariff reports, handling information requests, and performing clerical functions such as client & vendor registrations, updating commercial reports.
The Executive is responsible for performing certain duties like act as a liaison for the BD & Pricing/Tender teams take messages, record, type and distribute meeting minutes, conduct research in areas of interest for the business.
Commercial Admin Support Role
- Support Pricing/ Tender Team on data entry for pricing RFQs.
- Be able to analyze numerical data, understand components and relationships, find patterns, and draw conclusions.
- Updating rates and information regularly within BLA network of offices & network agents in Asia.
- Act as a liaison to enhance the overall customer experience for customers.
Administrative Role
- Updates and maintains a library of documents and quotes for future business needs.
- Ensures that billing instructions and relevant job confirmations (through POs & SOs) are updated on SharePoint.
- Track Master Service Agreements' validities and calls out for renewal discussions.
- Work alongside with Business Development Team in developing the pricing action & setup for new services/solutions for organic growth.
- Filling and updating of application submission for client with sharpness and meticulous
Vendor Management Role
- Maintain and updated vendors tariff for recognized upcoming activities.
- Request up to date tariffs with existing vendors and establishes better performance standards.
- Pricing negotiations with vendors relating to multi-modal transport.

Yêu cầu công việc

- Preferably at least 2 years' experience in logistics, supply chain, international trade or transport
- Minimum Diploma
- Must have experience with Windows based programs and advance Microsoft Excel skills a huge plus.
- Must be organized, positive & patient.
- Review work with accuracy & has an eye on numerical data.
- Team player

Quyền lợi được hưởng

Thưởng
Attractive salary + Bonus + 13th Payment
Giải thưởng
International working environment
Hoạt động nhóm
Annual leave / Company trip/ Training
Khu vực
Báo cáo

Nhà Hàng 4GS TEXAS
Nhà Hàng 4GS TEXAS Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 47 Bis Huỳnh Khương Ninh, Phường Đa Kao, Quận 1

Với phương châm hoạt động “Khách hàng là trên hết”, cùng với đó là quan điểm “Kinh doanh không chỉ vì lợi nhuận mà còn để xây dựng một niềm tin đối với khách hàng”, 4Gs Texas luôn trân trọng cũng như nỗ lực không ngừng để mang đến những sản phẩm, dịch vụ đáp ứng tốt nhất nhu cầu của mọi đối tượng khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2013

Mission

  • Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,

Những nghề phổ biến tại Nhà Hàng 4GS TEXAS

Bạn làm việc tại Nhà Hàng 4GS TEXAS? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Nhà Hàng 4GS TEXAS

Nhà Hàng 4GS TEXAS

Click để đánh giá