Mô tả công việc
- Assist in training within your department and to attend training sessions when requested in line with hotel requirements
- Hygiene control – Cleaning Schedule. Ensure that all records for the Criterion board are maintained.
- SOPs for all dishes are implemented with the aid of a Chef de Partie.
- Training of Commis – setting up a detailed training program with the Chef de Partie, Junior Sous and Sous Chef
- Attend all relevant meetings
- Be responsible for stocks and control of wastage, in according to company standards.
- Assist in maintaining and improving upon budgeted food cost
- Always provide a courteous and professional service and ensure that any guest complaints are promptly rectified and communicated to the head chef.
- Assist the head chef in the fulfilment of his or her duties in order to ensure the smooth running of the kitchen.
- Always maintain a high standard of personal appearance and hygiene.
- Maintain good working relationships with your own colleagues and all other departments.
- Be aware of the action to be taken in the event of fire.
- Carry out cleaning within your own department ensuring that hygiene and safety standards are maintained.
- Have a complete understanding of the hotel’s employee handbook and comply with the regulations contained within.
- Create and maintain an effective working relationship with colleagues and Managers.
- Be responsible for the ordering of all fresh produce and dry goods for kitchen use.
Quyền lợi được hưởng
- Housing and transportation allowances for those holding a household registration in Phu Quoc;
- Provided with 3-star standard rooms;
- Fitness room for sailors
Yêu cầu công việc
Bachelor’s Degree preferred.
Experience: A minimum 1 year experience in the similar role
Yêu cầu hồ sơ
Hotline: 0905 244 146
Phone: +84 (0297) 3559 8888
Được thành lập từ năm 2013, Oriental Hospitality Group (OHG) là một trong những tập đoàn sở hữu tốc độ phát triển nhanh và ổn định nhất trong ngành dịch vụ du lịch, khách sạn và lưu trú tại Việt Nam. Hiện nay, tập đoàn đang sở hữu chuỗi các khách sạn Boutique 4*, 5* trong khu vực phố cổ Hà Nội, cùng với các dịch vụ tour du lịch, du thuyền, địa điểm lưu trú, vv tại Việt Nam. OHG đang trên đường hướng tới trở thành cái tên dẫn đầu trong ngành du lịch quốc nội và quốc tế.
Với phương châm "Truly Boutique" và concept "Dịch vụ mang lại cảm xúc", các sản phẩm của Tập đoàn OHG đều mang vẻ đẹp riêng, kết hợp hài hòa giữa phong cách thiết kế tinh tế, hiện đại, sang trọng, sắc màu văn hóa bản địa. Song hành cùng với các sản phẩm chất lượng, tập đoàn mong muốn mang đến cho du khách những trải nghiệm thú vị.
Các sản phẩm thuộc hệ thống của tập đoàn OHG: O’Gallery Majestic Hotel & Spa, O’Gallery Classy Hotel & Spa, O’Gallery Premier Hotel & Spa, Oriental Suites Hotel, Oriental Central Hotel, du thuyền O’Gallery Cruises, hệ thống nhà hàng O’Lake View, Jasmine, Thăng Long Deli, Việt Deli và O’Sky Bar, hệ thống O’ Spa... luôn được khách hàng đánh giá chất lượng tốt trên các trang web du lịch và khách sạn uy tín thế giới: TripAdvisor, Booking.com, Expedia.... Sau gần 10 năm hoạt động, việc sở hữu bộ sưu tập khách sạn boutique nằm tại các trục đường chính tại khu phố cổ Hà Nội góp phần giúp thương hiệu khẳng định vị thế của mình.