Mô tả công việc
Operation
• Train and supervise the work of kitchen personnel in the respective sections
• Ensure personal cleanliness and proper deportment of all team members
• Produce high quality food in a specified area of the food preparation and ensure that this is also practiced amongst all team members
• Check the taste, temperature and visual appeal of food items prepared to ensure that the quality and portion are consistent and as per specifications set out
• Ensure that all equipment and perishable items are stored in its designated place and is done in the most hygienic manner
• Prevent the use of contaminated products in any phase of food preparation and prevent colleagues who are ill or suffering from an infection from taking part in the preparation or handling of food
• Ensure that colleagues follow the hygiene and sanitation procedures when handling food, equipment and utensils
• Work closely with Executive Steward in maintaining the cleanliness of the kitchen
• Ensure that all safety, health, security and loss control policies and procedures and Government legislation are adhered to
Other Responsibilities
• Be well versed in hotel fire & life safety/emergency procedures
• Apply necessary precautions with regards to the hotel food safety and hygiene standards (HACCP)
• Attend all briefings, meetings and trainings as assigned by management
• Maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times
• Perform other reasonable duties assigned by the assigned by the Management
Quyền lợi được hưởng
Accommodation for Candidate who come from another city/Chỗ ở cho ứng viên đến từ thành phố khác
Service charge/ Phí dịch vụ
2 days off / week/ Được nghỉ 2 ngày/tuần
Full Social Insurance/ Bảo hiểm xã hội đầy đủ
Shuttle bus from the hotel to Phan Thiet City and back/ Xe đưa đón từ khách sạn đến thành phố Phan Thiết và ngược lại
International work environment/ Môi trường làm việc quốc tế
Duty meal/Bữa ăn trực ca
Yêu cầu công việc
• 2 years experience as a cook or an equivalent combination of education and experience.
• Demonstrated ability to interact with customers, employees and third parties that reflects highly on the hotel, the brand and the Company.
• Food service permit or valid health/food handler card as required by local government agency.
• Problem solving and training abilities.
Yêu cầu hồ sơ
-Giấy khám sức khỏe
-Bằng cấp
-Bản sao CMND và hộ khẩu
Được thành lập từ năm 2013, Oriental Hospitality Group (OHG) là một trong những tập đoàn sở hữu tốc độ phát triển nhanh và ổn định nhất trong ngành dịch vụ du lịch, khách sạn và lưu trú tại Việt Nam. Hiện nay, tập đoàn đang sở hữu chuỗi các khách sạn Boutique 4*, 5* trong khu vực phố cổ Hà Nội, cùng với các dịch vụ tour du lịch, du thuyền, địa điểm lưu trú, vv tại Việt Nam. OHG đang trên đường hướng tới trở thành cái tên dẫn đầu trong ngành du lịch quốc nội và quốc tế.
Với phương châm "Truly Boutique" và concept "Dịch vụ mang lại cảm xúc", các sản phẩm của Tập đoàn OHG đều mang vẻ đẹp riêng, kết hợp hài hòa giữa phong cách thiết kế tinh tế, hiện đại, sang trọng, sắc màu văn hóa bản địa. Song hành cùng với các sản phẩm chất lượng, tập đoàn mong muốn mang đến cho du khách những trải nghiệm thú vị.
Các sản phẩm thuộc hệ thống của tập đoàn OHG: O’Gallery Majestic Hotel & Spa, O’Gallery Classy Hotel & Spa, O’Gallery Premier Hotel & Spa, Oriental Suites Hotel, Oriental Central Hotel, du thuyền O’Gallery Cruises, hệ thống nhà hàng O’Lake View, Jasmine, Thăng Long Deli, Việt Deli và O’Sky Bar, hệ thống O’ Spa... luôn được khách hàng đánh giá chất lượng tốt trên các trang web du lịch và khách sạn uy tín thế giới: TripAdvisor, Booking.com, Expedia.... Sau gần 10 năm hoạt động, việc sở hữu bộ sưu tập khách sạn boutique nằm tại các trục đường chính tại khu phố cổ Hà Nội góp phần giúp thương hiệu khẳng định vị thế của mình.