HOI AN RESORT & SPA

Quảng Nam
200 - 500 nhân viên
Nhà hàng / Khách sạn
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại HOI AN RESORT & SPA

Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Marketing/ Truyền thông
Quản lý sản phẩm & dự án
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Công nghệ thông tin

Việc làm HOI AN RESORT & SPA

Cập nhật 05/12/2025 00:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
RENAISSANCE HOI AN RESORT & SPA
Banquet/IRD Manager
HOI AN RESORT & SPA
131 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 03/01/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Hội An - Quảng Nam

Mô tả công việc

Managing Banquet Operations
  • Projects supply needs for the department, (e.g., china, glass, silver, buffet presentations, props).
  • Applies knowledge of all laws, as they relate to an event.
  • Understands the impact of Banquet operations on the overall success of an event and manages activities to maximize customer satisfaction.
  • Adheres to and reinforces all standards, policies, and procedures.
  • Maintains established sanitation levels.
  • Manages departmental inventories and maintains equipment.
  • Uses banquet beverage records to control liquor costs and manage the banquet beverage perpetual inventory.
  • Schedules banquet service staff to forecast and service standards, while maximizing profits.
  • Assists team in developing lasting relationships with groups to retain business and increase growth.

Participating in and Leading Banquet Teams

  • Sets goals and delegates tasks to improve departmental performance.
  • Conducts monthly department meetings with the Banquet team.
  • Applies and continually broadens knowledge of food and wine pairings and cutting edge cuisine with emphasis on current event trends.
  • Acts as a liaison to the kitchen staff.
  • Leads shifts and actively participates in the servicing of events.

Ensuring and Providing Exceptional Customer Service

  • Sets a positive example for guest relations.
  • Interacts with guests to obtain feedback on product quality and service levels.
  • Responds to and handles guest problems and complaints.
  • Empowers employees to provide excellent customer service.
  • Ensures employees understand expectations and parameters.
  • Strives to improve service performance.
  • Emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
  • Reviews comment cards and guest satisfaction results with employees.

Conducting Human Resources Activities

  • Communicates and executes departmental and property emergency procedures and ensures staff are trained in safety procedures.
  • Observes service behaviors of employees and provides feedback to individuals.
  • Monitors progress and leads discussion with staff each period.
  • Participates in the development and implementation of corrective action plans.
  • Reviews quarterly Meeting Planner Survey results and participates in the development and implementation of corrective action to address service challenges; focuses on continuous improvement of guest satisfaction.
  • Attends and participates in all pertinent meetings.

Quyền lợi được hưởng

BENEFITS
  • Attractive remuneration packages
  • Competitive salary | 13th salary month
  • 05 working days | 02 days off per week
  • Uniforms and nutritious meals in shifts are provided by the Hotel | Free parking for motorbikes and cars
  • Discounted rates apply when using services at properties
  • Participating in ultimate phenomenal activities for employees
  • National and international training courses
  • Periodic health check | Accident insurance 24/7
  • Opportunity to grow career at the most luxurious 5-star hotel group in the world.

Yêu cầu công việc

  • High school diploma or GED; 2 years experience in the event management, food and beverage, or related professional area.

Yêu cầu hồ sơ

Contact Number +84 235 3753 333 - Ext: 2257: Ms. Tuyền

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

RENAISSANCE HOI AN RESORT & SPA
HOI AN RESORT & SPA Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
6 Block, Phuoc Hai, Cua Dai Ward, Hoi An City, Quang Nam Province, Viet Nam

Nằm dọc trên bãi biển Cửa Đại, Renaissance Hoi An Resort & Spa như một nét hiện đại chấm phá giữa lòng phố cổ hàng trăm tuổi. Từ Khu nghỉ, du khách dễ dàng đến tham quan các danh lam thắng cảnh nổi tiếng của Việt Nam được UNESCO công nhận là di sản văn hóa thế giới như Phố cổ Hội An, Kinh thành Huế hay Thánh địa Mỹ Sơn. Không gian nghỉ dưỡng được thiết kế theo lối kiến trúc hiện đại với những nét tinh tế và sang trọng. 217 phòng nghỉ và biệt thự đều được trang bị đầy đủ những tiện nghi cao cấp theo tiêu chuẩn 5 sao đẳng cấp Quốc tế.

Đến với Renaissance Hoi An Resort & Spa, du khách sẽ thỏa thích buông mình dưới làn nước mát lạnh tại khu vực hồ bơi, thư giãn trên những bãi cát dài trắng mịn và đắm mình trong không gian đẳng cấp tại nơi đây. Bên cạnh đó, nơi đây còn là địa điểm tổ chức sự kiện và hội nghị lý tưởng. Với 01 phòng Ballroom rộng 525m2 và 02 phòng Meeting room rộng 60m2, đầy đủ không gian để phục vụ cho sự kiện của quý khách.


Những nghề phổ biến tại HOI AN RESORT & SPA

Bạn làm việc tại HOI AN RESORT & SPA? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HOI AN RESORT & SPA

HOI AN RESORT & SPA

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo