- The job holder supports Agile Tribes and Foundational Intiatives function by facilitating reporting, management accounting, logistics activities to ensure successful implementation of bank-wide initiatives.
- The job holder collaborates with cross-functional teams within Technology Division and other divisions in the bank for operational consistency across bank-wide initiatives in activities relating to finance, procurement and human resources.
- Operations Support and Governance
- Provide logistics support for Head of PCM and the team, CEO workshops, governance meetings and be the contact point for building the Agile working environment for the Technology Division.
- Dedicated to specific tribes to support with procurement proposal preparation and tracking, cost monitoring and reporting.
- Support STEERCO meetings arrangements and preparation of required documentation including language translation.
- Maintain the knowledge base of theTechnology Division as required.
- Support tribe operational activities as required.
- Resource Management
- Assist with resource planning for assigned tribe.
- Participate in onboarding of new team members.
- Organise asset management for assigned tribe.
- Support tracking resources and performance management aligned with interaction model between other divisions and Technology Division.
- At least 3 years of project experience in a leading bank or technology organization
- Strong knowledge and experience of banking product development, performance management, IT project implementation
- Demonstrated experience working in a transformation office to drive a large organization-wide transformation program
- Strong experience in performance tracking and management including operating rhythm of performance reviews.
- Understands Agile principles, practices and Scrum methodologies (will be advantageous)
- Experience working in Agile teams to support digital transformation projects (will be advantageous)
- Bachelor’s degree in Technology, Business, Banking and Finance or relevant discipline
- Project management certification in PMP, PgMP will be advantageous
RGF là viết tắt của RECRUIT GLOBAL FAMILY, thương hiệu toàn cầu của công ty dịch vụ thông tin và tuyển dụng lớn nhất Nhật Bản, Recruit Holdings Co., Ltd.
Chúng tôi tạo ra thương hiệu này từ cam kết thực hiện thách thức mới nhằm tận dụng hơn 50 năm kinh nghiệm trong ngành và mạng lưới kinh doanh của Recruit Group tại Nhật Bản, nhằm mang đến những cơ hội mới cho khách hàng của chúng tôi trên toàn khu vực.
RGF HR AGENT phụ trách đơn vị kinh doanh của RGF trong các dịch vụ tuyển dụng nói chung. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ nhân sự tổng thể cho khách hàng ở mọi giai đoạn bố trí nhân viên, chẳng hạn như đánh giá, trả lương và đào tạo nhân viên. Đồng thời, chúng tôi hỗ trợ người tìm việc bằng nhiều cách khác nhau để tìm được công việc phù hợp theo sở thích và kinh nghiệm cá nhân của họ. Bên cạnh các dịch vụ hỗ trợ tuyển dụng nhân viên toàn thời gian, chúng tôi còn cung cấp một loạt các dịch vụ hỗ trợ cho RPO (Gia công quy trình tuyển dụng) và nhu cầu tuyển dụng tạm thời/theo hợp đồng.
Vị thế của công ty chúng tôi là công ty nắm giữ thị phần số 1 Nhật Bản trong lĩnh vực nhân sự, nhân sự tạm thời và quảng cáo việc làm giúp chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ quản lý nguồn nhân lực tổng thể chất lượng cao không chỉ ở Nhật Bản mà trên toàn khu vực.
RECRUIT = RGF sẽ tiếp tục vượt qua thử thách để trở thành công ty tuyển dụng số 1 ở Châu Á, vượt ra ngoài biên giới quốc gia.