Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
1.Market Research and Development:
- Conduct in-depth market research to identify trends, competitor analysis, and potential business opportunities.
- Customer Relationship Management
- Actively seek out and acquire new clients through various channels such as networking, cold calling, and attending industry events.
- Build and maintain strong relationships with clients, partners, and stakeholders.
2. Customer outreach: searching and approaching potential customers (individuals and businesses) through various channels: directly, by phone, email, and social networks.
- Marketing and Sales
- Participate in marketing campaigns or international travel trade events to promote products and services.
3. Consulting and sales: consulting customers on suitable products and services, answering all questions, and closing successful service contracts.
4. Achieve Sales Targets:
- Sales planning: Develop personal sales plans and monitor progress.
- Achieve sales targets: Ensure assigned sales targets are achieved.
- Performance analysis: Analyze work performance and propose improvement solutions.
5. Sales Forecasting and Reporting: Develop and execute sales plans, track performance, and provide regular reports to management.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's/College Degree in Business, Marketing, Tourism, Technology or related fields.
- At least 2 years of experience in business development, preferably in the tourism, banking, insurance, fintech, or technology industries.
- Industry Knowledge: A deep understanding of the tourism industry and its trends.
- Strong Sales and Negotiation Skills: Ability to effectively sell and negotiate deals.
- Market Research and Analysis Skills: Ability to collect, analyze, and interpret market data.
- Product Development Skills: Ability to conceptualize and develop new products and services.
- Customer Relationship Management Skills: Ability to build and maintain strong relationships.
- Problem-solving Skills: Ability to identify and resolve issues promptly. "
- Proficiency in English communication, particularly in written and spoken forms, is essential when collaborating with international partners.
- Proficiency in Relevant Software: Microsoft Office Suite, CRM software, and other relevant tools
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 10 Tr - 30 Tr VND
RGF là viết tắt của RECRUIT GLOBAL FAMILY, thương hiệu toàn cầu của công ty dịch vụ thông tin và tuyển dụng lớn nhất Nhật Bản, Recruit Holdings Co., Ltd.
Chúng tôi tạo ra thương hiệu này từ cam kết thực hiện thách thức mới nhằm tận dụng hơn 50 năm kinh nghiệm trong ngành và mạng lưới kinh doanh của Recruit Group tại Nhật Bản, nhằm mang đến những cơ hội mới cho khách hàng của chúng tôi trên toàn khu vực.
RGF HR AGENT phụ trách đơn vị kinh doanh của RGF trong các dịch vụ tuyển dụng nói chung. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ nhân sự tổng thể cho khách hàng ở mọi giai đoạn bố trí nhân viên, chẳng hạn như đánh giá, trả lương và đào tạo nhân viên. Đồng thời, chúng tôi hỗ trợ người tìm việc bằng nhiều cách khác nhau để tìm được công việc phù hợp theo sở thích và kinh nghiệm cá nhân của họ. Bên cạnh các dịch vụ hỗ trợ tuyển dụng nhân viên toàn thời gian, chúng tôi còn cung cấp một loạt các dịch vụ hỗ trợ cho RPO (Gia công quy trình tuyển dụng) và nhu cầu tuyển dụng tạm thời/theo hợp đồng.
Vị thế của công ty chúng tôi là công ty nắm giữ thị phần số 1 Nhật Bản trong lĩnh vực nhân sự, nhân sự tạm thời và quảng cáo việc làm giúp chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ quản lý nguồn nhân lực tổng thể chất lượng cao không chỉ ở Nhật Bản mà trên toàn khu vực.
RECRUIT = RGF sẽ tiếp tục vượt qua thử thách để trở thành công ty tuyển dụng số 1 ở Châu Á, vượt ra ngoài biên giới quốc gia.