Mô tả công việc
We are seeking a dedicated professional to lead the development and maintenance of our Quality, Environment, Security, and Health (QESH) Management System in alignment with our company’s strategic vision.
The role is responsible for ensuring compliance, sustainability, and continuous improvement in all related areas.
Key Responsibilities:
- QESH Management System:
- Contribute to the development of strategic orientations for sustainable and responsible business practices;
- Establish, integrate, and oversee compliance of QESH processes, policies, and guidelines across all departments, ensuring alignment with operational procedures and standards;
- Monitor, calculate, and report CO2 emissions along with other regulatory reports;
- Coordinate with external consultants and evaluators to obtain certifications for quality management, sustainable production, and standards in security, environment, and social responsibility;
- Identify and assess QESH-related risks; develop and implement effective corrective measures. Provide safety advisories to the company, contractors, and suppliers…;
- Conduct regular and surprise internal audits to maintain system integrity across our facilities;
- Propose system adjustments to remain compliant with current laws and standards.
- Information Management and Training:
- Manage certification data, advising departments on requirements and compliance;
- Develop training plans and organize annual training on QESH system for the company;
- Guide, train, and evaluate employees.
- Lead process improvements and system quality enhancements.
- Perform other tasks as assigned by the CEO.
Yêu cầu công việc
- - Extensive knowledge of and certification in internal audits for ISO 9001, ISO 14000, SA8000, WRAP, GSV, OEKO-TEX, and other relevant standards.
- - A minimum of 5 years’ experience in QESH system management.
- - Proficiency in English with strong communication skills in listening, speaking, reading, and writing.
- - Proven skills in training, systems thinking, root-cause analysis, and corrective/preventive actions.
- - Excellent problem-solving, communication, and teamwork abilities.
Quyền lợi được hưởng
- Comprehensive social and life insurance.
- Competitive salary with annual performance and holiday bonuses.
- Annual company-sponsored travel and team-building events.
- Access to professional training courses for career development.
- Complimentary lunch and parking.
- Professional, friendly work environment with a collaborative and supportive team.
RGF là viết tắt của RECRUIT GLOBAL FAMILY, thương hiệu toàn cầu của công ty dịch vụ thông tin và tuyển dụng lớn nhất Nhật Bản, Recruit Holdings Co., Ltd.
Chúng tôi tạo ra thương hiệu này từ cam kết thực hiện thách thức mới nhằm tận dụng hơn 50 năm kinh nghiệm trong ngành và mạng lưới kinh doanh của Recruit Group tại Nhật Bản, nhằm mang đến những cơ hội mới cho khách hàng của chúng tôi trên toàn khu vực.
RGF HR AGENT phụ trách đơn vị kinh doanh của RGF trong các dịch vụ tuyển dụng nói chung. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ nhân sự tổng thể cho khách hàng ở mọi giai đoạn bố trí nhân viên, chẳng hạn như đánh giá, trả lương và đào tạo nhân viên. Đồng thời, chúng tôi hỗ trợ người tìm việc bằng nhiều cách khác nhau để tìm được công việc phù hợp theo sở thích và kinh nghiệm cá nhân của họ. Bên cạnh các dịch vụ hỗ trợ tuyển dụng nhân viên toàn thời gian, chúng tôi còn cung cấp một loạt các dịch vụ hỗ trợ cho RPO (Gia công quy trình tuyển dụng) và nhu cầu tuyển dụng tạm thời/theo hợp đồng.
Vị thế của công ty chúng tôi là công ty nắm giữ thị phần số 1 Nhật Bản trong lĩnh vực nhân sự, nhân sự tạm thời và quảng cáo việc làm giúp chúng tôi có thể cung cấp các dịch vụ quản lý nguồn nhân lực tổng thể chất lượng cao không chỉ ở Nhật Bản mà trên toàn khu vực.
RECRUIT = RGF sẽ tiếp tục vượt qua thử thách để trở thành công ty tuyển dụng số 1 ở Châu Á, vượt ra ngoài biên giới quốc gia.