Mô tả công việc
• Provides information for guests within his/her field of competence or directs them to the right person
• Remains polite and courteous service at all times whatever customers may request
• Passes on any complaints to the supervisor and/or handles those concerning the restaurant immediately and sensibly, and keeps the supervisor informed
• Helps clean and tidy areas and equipment used during his/her work shift
• Maintains the stocks of products available for guests
Quyền lợi được hưởng
• Professional working environment
• Attractive benefits that will be discuss directly during the interview
• Employee benefit card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide
Yêu cầu công việc
• Vocational certificate in restaurant or café work or professional diploma in F&B, restaurants
• Have basic knowledge and skill of cashier (POS system) is a plus
• Languages: fluent in the national language and good spoken English
Yêu cầu hồ sơ
Please send your application online or via email
Tọa lạc hoàn hảo bên bờ hồ lớn nhất Hà Nội và được bao quanh bởi sân vườn kiểng xinh đẹp, khách sạn mang đến sự cân bằng hoàn hảo giữa sự yên tĩnh và tiện lợi. Ngắm nhìn toàn cảnh hồ lớn nhất Hà Nội và tận hưởng những tiện nghi tuyệt vời trong 299 phòng nghỉ và dãy phòng rộng rãi, được thiết kế đặc biệt để giúp bạn thư giãn.