Việc làm Shynh Group

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Shynh Group
Senior C&B Officer
Shynh Group
31 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/08/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 4 - 6 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

YOU

You want to be an important member of a strong team of other makers who take pride in their work and support each other. As an Senior C&B Officer, you will be responsible for daily C&B Operations including Employee data management, on/off boarding procedures, labor contract renewal process, monthly Payroll, Personal Income Tax and Social insurance operations . If career growth is important to you, we not only know how to help you with that, it’s what we love to do

WHAT YOU’LL BE DOING

C&B operations (60%)- Updating and maintaining to keep up to date the Personnel database and to ensure data integrity and accuracy in Workday system.

  • Be responsible for the procedures in On/Off boarding process and record personal files
  • Labor management & handling procedures related to employees (labor contracts, transfer, appointment, termination of labor contracts...)
  • Managing Leave application system, timekeeping, overtime, lock time in PMA
  • Take responsibility and answer C&B issues related to salary, benefits and compensation management when necessary
  • Be responsible for the monthly HR Metrics reports

Payroll (30%)

  • Responsible for monthly payroll, PIT
  • Carry out Social insurance operations and resolve regime (sickness, maternity,..)

Others (10%)

  • Supporting on developing and implementing C&B Policies, Reward & Recognition Programs
  • Participating in implementing team’s projects & initiatives
  • Other tasks as assigned by the Manager.

Yêu Cầu Công Việc

If you can do everything listed above, you’ve got what it takes. Perhaps some of the following would be helpful too:

  • Bachelor Degree and above in Human Resources Management/ Business Administration;
  • At least 4 years of experience in Employee data management in HR system and have experience with Workday system is an advantage
  • Understanding of HR processes and data management principles; C&B function
  • Proficient in MS word, Excel, Powerpoint
  • Strong attention to detail and ability to manage multiple tasks simultaneously.
  • Strong Problem-solving, Strong analytical skills.
  • Strong communication and interpersonal skills, with the ability to train and support end-users.
  • Ability to work collaboratively in a team environment.
  • Good English communication skills.

HERE IS WHAT WE OFFER

  • Attractive salary with 100% SHUI applied salary during probation
  • 13th month salary, Performance Bonus, Salary review annually
  • Opportunity to be on site in the USA
  • Chance to collaborate and work with our global stakeholders
  • We provide employee training & development to enhance skills set and competencies
  • Internal training: Problem solving skill, Lean and other online training course…
  • External training: Soft Skills, ….
  • Premium health care program for you + one of your beloved ones, Annual medical check-up
  • 14 vacation days and Christmas Day per year
  • Benefits for special holidays (Birthday, Marriage, Women’s Day, Tet Holidays, Mid-Autumn, New born babies, International Children ‘s Day…)
  • Social Activities, Sports Clubs and Team-building events such as Company trip, Year-End party,… are carried out on a regular basis
  • Young, friendly, quality and result oriented working environment under team-work spirit
  • Modern working conditions and entertainment facilities at office with snacks, tea and coffee all the time
  • Compliance fully to Vietnam Labor Code

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
79 Nguyễn Trãi, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

SHYNH GROUP là tập đoàn Thẩm mỹ và Làm đẹp hàng đầu Việt Nam. Sau 8 năm phát triển, SHYNH GROUP đang từng bước lớn mạnh và khẳng định giá trị doanh nghiệp với 8 thương hiệu được thành lập: Shynh House, Shynh Premium, Shynh Beauty, Shynh Beauty Showroom & Spa, Shynh Beauty Showroom & Spa Luxury, Shynh Academy và Shynh Design & Decor cùng SHYNH COMMUNICATION.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2013

Mission

  • SHYNH GROUP là tập đoàn Thẩm mỹ và Làm đẹp hàng đầu Việt Nam. Sau 7 năm phát triển, SHYNH GROUP đang từng bước lớn mạnh và khẳng định giá trị doanh nghiệp với 8 thương hiệu được thành lập: Shynh House, Shynh Premium, Shynh Beauty, Shynh Beauty Showroom & Spa, Shynh Beauty Showroom & Spa Luxury, Shynh Academy và Shynh Design & Decor cùng SHYNH COMMUNICATION.

Những nghề phổ biến tại Shynh Group

Bạn làm việc tại Shynh Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Shynh Group

Shynh Group

Click để đánh giá