Việc làm Shynh Group

Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
Shynh Group
C&B SPECIALIST
Shynh Group
31 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 20/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 19/09/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Long An
Key responsibilities
Monitor and prepare leave report, timesheet report.
Direct manage monthly payroll and prepare payroll report for approval and arrange salary payments for employees.
Prepare and submit for approval all required reports, documents to Authority related to Labor such as salary scale, internal labor regulation, work permit, labor report, labor safety report.
Prepare and submit for approval all required reports, documents to Tax Authority such as PIT reports, PIT Finalization and assist, consult employee to arrange dependent registration, PIT Code obtaining registration, PIT finalization.
Arrange required reports and payment for Compulsory Insurance Authority accordingly.
Arrange payment for sickness, maternity allowance... following company rules and related Laws.
Arrange payment for work stopping allowance and other benefits for employees following regulation, policy.
Proactive report to line manager when there is any updating about Labor Law, Insurance law, Tax law, Union Law
Keep staff data and profile well organized for any new update or audit. Maintain updated to date employee information on HRMS.
Coordinate the implementation of other activities such as periodic health check for workers, organizing HR activities and meetings
Other responsibilities:
Prepares the compensation and benefits budget, including the regular monitoring, reporting and adjusting of the budget
Coordinates C&B processes like the salary planning, bonus planning, new benefits introduction, etc.
Designs and develops compensation policies
Analyzes different components of the remuneration scheme in the organization and prepares reports about the internal equity and external competitiveness
Designs and develops different schemes of the variable remuneration (incentive schemes for the Sales functions, bonus schemes for the Back Office and Enabling functions)
Closely cooperates and manages the relationship with the external compensation consulting company
Leads and manages compensation projects for the entire organization
Participates as the team member in the strategic projects and initiatives
Design policies to close gaps in the compensation of employees (introducing the internal equity at affordable costs)
Trains line managers in the complex usage of different HR and Compensation policies
Advices top managers in taking difficult decisions in the area of compensation, benefits and motivation of employees
Manages, leads and develops C&B Analysts
Represent the organization at different HR conferences
Others task as assigned by HR Manager.Key skills and experience
Education: Bachelor degree on HR Management, Law or Economic
Experience: At least 03 year of experience in similar positions
Language skill: Fluent English proficiency
IT skill: Proficient in MS Office; knowledge of HRMS is a plus.
Strong and proven analytical skills
Excellent Communication skills
Strong Negotiation skills Abilities: Work independently
Able to cope with work pressure
Build good relationships internally & externally
Organization and Strategic thinking
Flexible thinking and problem-solving
A flair for appreciation of business workflow processes, systems and internal control
Willing to learn openness and work ethics
Team Player
BENEFITS:
14 days leave/year.
Fully enjoy social insurance, health insurance, and other benefits in accordance with the provisions of the Labor Law and the Company's benefits
13th month salary depend on company revenue and many other attractive forms of bonus
Provide complete equipment to serve the job
Culture allows to maximize the abilities and creativity of personnel
Shuttle bus from HCM to Long An (Duc Hoa Ha)
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
79 Nguyễn Trãi, Phường Bến Thành, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

SHYNH GROUP là tập đoàn Thẩm mỹ và Làm đẹp hàng đầu Việt Nam. Sau 8 năm phát triển, SHYNH GROUP đang từng bước lớn mạnh và khẳng định giá trị doanh nghiệp với 8 thương hiệu được thành lập: Shynh House, Shynh Premium, Shynh Beauty, Shynh Beauty Showroom & Spa, Shynh Beauty Showroom & Spa Luxury, Shynh Academy và Shynh Design & Decor cùng SHYNH COMMUNICATION.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Party
  • Teambuilding
  • Hoạt động thể thao

Lịch sử thành lập

  • Được thành lập vào năm 2013

Mission

  • SHYNH GROUP là tập đoàn Thẩm mỹ và Làm đẹp hàng đầu Việt Nam. Sau 7 năm phát triển, SHYNH GROUP đang từng bước lớn mạnh và khẳng định giá trị doanh nghiệp với 8 thương hiệu được thành lập: Shynh House, Shynh Premium, Shynh Beauty, Shynh Beauty Showroom & Spa, Shynh Beauty Showroom & Spa Luxury, Shynh Academy và Shynh Design & Decor cùng SHYNH COMMUNICATION.

Những nghề phổ biến tại Shynh Group

Bạn làm việc tại Shynh Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Shynh Group

Shynh Group

Click để đánh giá