CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel 3.0 ★

Lâm Đồng
1.000 - 5.000 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Cập nhật 17/12/2024 20:12
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
TikTok Shop - IP Campaign (Vietnam)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 01/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Responsibilities

TikTok is the leading destination for short-form mobile video. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. TikTok's global headquarters are in Los Angeles and Singapore, and its offices include New York, London, Dublin, Paris, Berlin, Dubai, Jakarta, Seoul, and Tokyo.

Why Join Us

Creation is the core of TikTok's purpose. Our platform is built to help imaginations thrive. This is doubly true of the teams that make TikTok possible.

Together, we inspire creativity and bring joy - a mission we all believe in and aim towards achieving every day.

To us, every challenge, no matter how difficult, is an opportunity; to learn, to innovate, and to grow as one team. Status quo? Never. Courage? Always.

At TikTok, we create together and grow together. That's how we drive impact - for ourselves, our company, and the communities we serve.

Join us.

Our SEA Integrated Marketing & Communication team is a dynamic group of creative minds, strategists, and marketing enthusiasts who are passionate about redefining the way people shop online. As a pivotal part of Bytedance's E-commerce Business, we work tirelessly to showcase the innovative potential of our platform, bridging the gap between users and their favorite contents & products. The team's core responsibility is to craft and execute integrated marketing and communications & campaign strategies that resonate with our diverse audience across SEA. We build brand awareness, drive user engagement, and enhance the overall shopping experience.

In this role, you will handle the end-to-end process of conceptualizing, developing and executing IP campaigns under TikTok Shop. You will also conduct data analysis on campaign performance and provide recommendations accordingly.

Responsibilities:

  • Assist in conceptualizing, developing, and executing IP campaigns (joint marketing campaigns for single brands), including but not limited to seller IP (such as Super Brand Day), user IP, and creator IP
  • Collaborate and coordinate across stakeholders including internal account managers, user research creator managers, and other cross-functional teams (such as marketing teams, public relations, graphic designers, product teams, R&D teams, etc.) to create and optimize activities
  • Strong interest in designing creative collaboration proposals, leveraging KOL/influencers and engaging with internal and external parties
  • Nurture continuous improvement and innovation to ensure program execution, creating implementation reports, and managing the company's budget effectively and efficiently
  • Conduct data analysis on campaign performance (including against order and GMV targets) and offer ongoing recommendations for campaign optimization, such as innovative ideas, partnerships and activations that enhance campaign performance

Qualifications

  • Minimum Bachelor's Degree or above
  • 3+ years of experience in Internet/e-commerce companies, brands, or ads agencies
  • English language proficiency required
  • Excellent marketing planning skills with innovative spirit, great logical thinking ability
  • Strong executive ability, communication skills, and deliver pressure-resistant and result-driven performance
  • Excellent communication and resource integration skills across cross-functional teams

TikTok is committed to creating an inclusive space where employees are valued for their skills, experiences, and unique perspectives. Our platform connects people from across the globe and so does our workplace. At TikTok, our mission is to inspire creativity and bring joy. To achieve that goal, we are committed to celebrating our diverse voices and to creating an environment that reflects the many communities we reach. We are passionate about this and hope you are too.
Khu vực
Báo cáo

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI
CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Số 39, đường Hùng Vương, Phường 9, Thành phố Đà Lạt, Tỉnh Lâm Đồng, Việt Nam

TẬP ĐOÀN CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI thuộc top 15 doanh nghiệp viễn thông phát triển nhanh nhất thế giới. Xếp thứ 28 trên top 150 nhà mạng có giá trị nhất thế giới, với giá trị thương hiệu đạt 5,8 tỷ USD, đứng số 1 tại Đông Nam Á và thứ 9 tại Châu Á. Chứng nhận “Best in Test” từ Công ty đo kiểm viễn thông hàng đầu thế giới Umlaut 2020. Giải Bạc sản phẩm viễn thông mới xuất sắc nhất của giải thưởng Kinh doanh quốc tế 2020 cho gói data siêu tốc ST15K. Nhà cung cấp dịch vụ của năm tại các thị trường đang phát triển năm 2009 và Nhà cung cấp dịch vụ data di động tốt nhất Việt Nam – 2019 (Frost & Sullivan). Giải bạc hạng mục "Dịch vụ khách hàng mới của năm“ trong hệ thống giải thưởng quốc tế Stevie Awards 2014 cho Dịch vụ tổng đài tiếng dân tộc.


Review CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

3.0
1 review

04/10/2024
Nhân viên tại Lâm Đồng

Mức lương thấp, môi trường làm việc chưa tốt

Những nghề phổ biến tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Bạn làm việc tại CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

CÔNG NGHIỆP - VIỄN THÔNG QUÂN ĐỘI-Viettel

Click để đánh giá