Key Accountabilities
Performance Monitoring (10%)
- Develop daily, weekly and monthly reports on team’s productivity & KPI. Monitor & propose to the Deputy Head to adjust KPI if needed to support the business strategy.
- Manage technical projects aimed at improving performance of the team such as: FM Cluster, Partial Delivery, Zalo OA,...
Seller support (70%)
Internal
- Set specific customer service standards
- Ensure customer service is timely and accurate on a daily basis (through collaborating with the internal QA team in developing & monitoring QA criterias & reports.)
- Provide customer feedback to the appropriate internal teams, like operations, commercial & product team
- Collaborate with internal teams (ex: Operations, Product, Commercial team…) to proactively find both short & long term solutions to handle customers’ issues.
- Contribute to and improve Ninja Van's overall processes to enhance Customer Service and Satisfaction
- Establish best practice throughout Contact Reason analysis to feedback with other stakeholders.
External (Seller/Buyer):
- Follow up with customers to identify areas of improvement (though seller visit or reporting/surveys)
- Contribute to improving customer support by actively responding to queries and handling complaints
Team Management (20%)
- Recruit, train and support team on daily operation
- Manage team and evaluate performance
- Establish best practices through the entire technical support process
Key Requirements
- Bachelor Degree & above
- Proven work experience as a CE/ CR/ AM Manager
- Candidates in the Logistics, Express, and E-commerce industries are given preference
- Customer Facing skill
- Hands on experience with help desk and remote control software
- Solid technical background with an ability to give instructions to a non-technical audience
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Excellent written and verbal communications skills
- Team management skills
- Customer-service oriented with a problem-solving attitude
- Communication in English
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/