Mô tả công việc
- Frequently personally verifies that guests in his/her operation are receiving the best possible service available.
- Identify difficult guests, long-stay guests, VIP guests, and anticipate guests’ expectation to provide them with a memorable stay.
- Schedules him/herself to be on the front during peak operation hours, checking on standards of services, cleanliness, greeting and assist in the check in of guests and escorts VIP guests to their room.
- Responsible that employees project professionalism and are well trained and provide friendly and efficient service.
- Operate and supervise the daily Department’s operation in-line with hotel management expectations.
- Employment and training of new employees.
- Handling and resolving of customer complaints with appropriate follow-up and record keeping to optimize training programs.
- Ability to organize multiple projects, manage and prioritize multiple tasks and meet deadlines.
- Fully understands the market needs of in-house guest and the local clientele, assisting in the development of product lines and services accordingly.
- Oversee Spa departments operation.
- Ensuring proper recording and execution of training for his/her employees
Yêu cầu công việc
- Minimum 6 months - 1 years’ experience in 4 or 5 star hotel environment of which at least 2 year supervisory or up.
- Fluency in English and Vietnamese, a third language would be a plus.
- Diploma or Degree in hospitality.
- Have a “guest centric” work approach
- Proficiency in Microsoft Word, Excel, and property management systems
Quyền lợi được hưởng
- Competitive Salary
- A dynamic and friendly working environment
- Training courses for Department Heads
- Social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations
- Premium health care program for employee
- Annual Leave
- Appraisal program twice a year
- Team building
- Other internal activities
CÔNG TY TNHH CÔNG NGHIỆP ĐIỆN QUANG VIỆT HOA.Khu quy hoạch Thương mại Dịch vụ, Khu dân cư ấp 3B Thới Hoà, Phường Thới Hòa, Thị xã Bến Cát, Tỉnh Bình Dương, Việt Nam Hoạt động kinh doanh bất động sản
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Party
- Teambuilding
- Hoạt động thể thao
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2017
Mission
- Với phương châm: “ Kết nối thành công mục tiêu nghề nghiệp”Hotelcareer.vn đã nỗ lực không ngừng để tạo ra mối liên kết, kết nối các doanh nghiệp đang khao khát nguồn nhân lực chất lượng với các ứng cử viên sáng giá nhất.
- Đối với nhà tuyển dụng, chúng tôi tiến hành tiếp xúc, tìm hiểu nhu cầu tuyển dụng thực tế, tư vấn cho khách hàng phương pháp tuyển dụng hiệu quả nhất.
- Đối với ứng viên, chúng tôi luôn cung cấp, và cập nhật thường xuyên thông tin tuyển dụng mới nhất từ các doanh nghiệp, với sự đa dạng về lĩnh vực, ngành nghề cũng như vị trí cấp bậc, đây sẽ là nguồn việc làm vô cùng phong phú, tạo nhiều cơ hội cho ứng viên.
- Là cầu nối giữa doanh nghiệp và người xin việc, chúng tôi xây dựng triết lý kinh doanh của mình xoay quanh quyền lợi của cả hai bên, đặt lợi ích của ứng viên và nhà tuyển dụng lên hàng đầu, đặt UY TÍN- THƯƠNG HIỆU làm tiêu chí kinh doanh và tôn chỉ cho sự phát triển bền vững.
- Cung cấp các giải pháp toàn diện và tổng thể về nguồn nhân lực, giải quyết các nhu cầu tuyển dụng thực tế của thị trường lao động, tuyển dụng hiện nay. Xây dựng và phát triển nguồn nhân sự chất lượng cao đáp ứng thực tế yêu cầu của thị trường.