- In charge of a specific Omni Modern Trade customers.
- Drive the design & implementation of Omni categories/customers O2O plan:
- Develop Omni channel & shopper insights and translate insights into business building opportunities.
- Build specific trade/media plans/activities for Omni channel & deliver category/ brand JTBD/objectives.
- Identify trade/media spend opportunities for Omni customer and plan/allocate funds for trade/media activity.
- Plan & deliver Omni GMV Target via digital converstion tool.
- Cooperate with stakeholders to drive for O2O deployment of assortment, content, promotion.
- Drive O2O shopper journey via digital shopper marketing solution & loyalty partnership.
- Delivering analytics to understand shopper trend, sales movement to define opportunities & risks to define action.
- Co-operate with Omni customers & internal stakeholders of Retail Innovation, Digital Commerce
- Marketing, Marketing team on data partnership set-up & deployment, data activation on 1pd & 2pd data with customer with high ROAS.
- Online Perfect Store deployment for Omni Site:
- Serve as primary facilitator for Omni commerce content-related agenda.
- Collaborate with internal teams & Omni customer to co-deploy Perfect Store online & 7 Omni-channel assets.
- Collaborate with Customer & Unilever field force in-store team to ensure O2O
- Operation of OLA (online availability) & O2O Promotion deployment, & pick, pack, last-mile delivery.
- Lead on-site visibility & media activities:
- Propose for customer team/ brand team on plan to visualize banners/visibility/media to drive Omni traffic, sale out.
- Manage Omni Visibility/media budgeting/investment to deliver right efficiency & growth impacts.
- Leading O2O thematic campaign deployment of content, promotion, media & visibility & instore operation.
- Build & cultivate partnership with key content persons in Omni retailers to stay updated of best practices, new features & developments, unique collaboration opportunities, etc.
- University graduate in business administration, foreign trade, economics
- At least 3- 5years relevant working experience in FMCG, E-commerce industry
- Experience in content development highly valued. Good planning, logical thinking.
- Proactiveness & having team-work spirit
- Quick learning & able to adapt with changes
- Good command of English communication
Manpower là một thương hiệu thuộc ManpowerGroup – tập đoàn tuyển dụng và tư vấn nhân sự hàng đầu thế giới. Mỗi ngày trôi qua chúng tôi giúp hàng trăm ngàn người tìm được việc làm ý nghĩa; và hàng trăm ngàn doanh nghiệp thành công nhờ đội ngũ nhân tài mà chúng tôi cung cấp. Hiện diện tại 80 quốc gia và có bề dày lịch sử hơn 70 năm, Manpower là thương hiệu hàng đầu trong lĩnh vực tuyển dụng, cung ứng và quản lý nhân sự trên thế giới. Chúng tôi cung cấp các giải pháp nhân lực sáng tạo cho mọi tổ chức thuộc nhiều quy mô khác nhau, giúp gia tăng tính linh hoạt và thành công của doanh nghiệp trong môi trường kinh doanh ngày càng cạnh tranh hơn. Với hiểu biết chuyên sâu về tuyển dụng và nguồn ứng viên chất lượng dồi dào, Manpower đảm bảo cung ứng nhân tài phù hợp cho doanh nghiệp, kết nối đúng người đúng việc một cách nhanh cóng và hiệu quả hơn.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2008
Mission
- Thông qua gia đình thương hiệu của ManpowerGroup gồm Manpower, Experis and Talent Solutions, chúng tôi tạo ra giá trị bền vững cho ứng viên và khách hàng tại 75 quốc gia và vùng lãnh thổ trong hơn 75 năm qua. Chúng tôi được vinh danh là một trong những nơi làm việc tốt nhất dành cho Phụ nữ, Người khuyết tật, Đa Dạng và Hòa Nhập. Năm 2023, ManpowerGroup được vinh danh là một trong những Công Ty Có Chuẩn Mực Đạo Đức Nhất Thế Giới suốt 14 năm liên tiếp. Tất cả như một minh chứng khẳng định cho vị thế của chúng tôi là lựa chọn nghề nghiệp cho các ứng viên và khách hàng.
Review Manpower
Công ty thường xuyên tương tác với các đồng nghiệp quốc tế, có tầm nhìn trong ngành, tạo cơ hội cho nhân viên nâng cao phát triển bản thân, học hỏi được nhiều điều mới.
Công việc nặng nhọc, không ổn định/tạm thời.
công ty đa quốc gia nên phúc lợi tốt, range lương cao