Việc làm MAY 10

Cập nhật 31/08/2024 17:18
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Tổng Công Ty May 10
Receiving Clerk / Nhân viên nhận hàng
MAY 10
68 việc làm 9 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

  •  Upon arrival of the Supplier, invoice is handed over to the Clerk-Receiving who will in turn refer to the duly approved Purchase Order wherein, existence or validity of such orders is verified and compared.
  • Unit price on the supplier’s invoice is counter-checked against the duly approved list as quoted by the respective supplier.
  • After verification as to proper documentation & price, goods are examined for quantity, quality and correct specification. Weight of goods is net of container.
  • Vegetables are checked & placed in standard plastic container for proper storage to maintain & preserve their freshness.
  • All invoice for delivered goods are immediately posted into the F&B system by the receiving department for proper receiving report and should be submitted to Cost Control on a daily basis without fail at or before 5:00pm.
  • No invoice will be signed without the goods seeing observed.
  • To strictly follow the specifications laid down, while receiving merchandize.
  • To physically inspect all merchandize as per purchase requisitions.
  • To conduct quantitative and qualitative checks on the merchandize received.
  • To coordinate with the purchase department for timely communication on the day’s scheduled deliveries from the purchasing department and communication regarding previous days deliveries duly received.
Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork
  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens, apologizes with empathy, finds a solution and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality
  • Adheres to hotel policies and procedures
  • Keeps immediate Supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • One-year experience in hotel receiving
  • High school diploma required, bachelor’s degree in hospitality preferred
  • Excellent oral and written communication skills
  • Collaborate effectively with other hotel employees and managers to ensure teamwork
  • Able to resolve conflicts guests, supervisor and employee
  • Ability to multitask and work well under pressure

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:

Thành lập từ năm 1946, trải qua 2 thời kỳ kháng chiến và hơn 75 năm hình thành và phát triển, May 10 hội tụ đầy đủ tố chất của một thương hiệu hàng đầu Việt Nam, là thương hiệu công sở dẫn đầu và là đối tác cung cấp trang phụ cho các tập đoàn, các Tổng công ty…. Hiện nay, May 10 là một doanh nghiệp đa ngành, hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực như sản xuất và xuất khẩu hàng dệt may thời trang, kinh doanh thời trang bán lẻ, dịch vụ khách sạn, nhà hàng; có 18 đơn vị thành viên tại 7 tỉnh thành trong cả nước, hơn 12.000 lao động với trên 60 cửa hàng và gần 200 đại lý trên toàn quốc. May 10 tự hào mang đến cho khách hàng yêu thời trang Việt những trang phục đẳng cấp quốc tế nhưng mang đậm chất Á Đông thuần Việt qua các dòng sản phẩm trở thành biểu tượng như: Etenity GrusZ, May10 M Series - May10 Expert, May10 Prestige, May10 Classic, May 10 Advancer, Big Man, Cleopatre, Pretty Woman, Freeland…

Nhiều tên tuổi lớn của ngành may mặc thời trang có uy tín trên thị trường thế giới đã hợp tác sản xuất với Tổng công ty May 10 như Vineyard Vines, Banana Republic, Vanheusen, Abercrombie & Fitch, ANF, Express, Calvin Klein, DXL, PVH, Gap, Next, Marks &Spencer, Marc o’Polo, Tom Tailor, Esprit, Seidensticker, Jaques Britt, Next, Moss Bross, Ted Baker, Regal, Ortovox, Toray, Aoyama ... Với mong muốn mang lại những sản phẩm thời trang đẳng cấp, thuần Việt nhưng mang hơi thở và xu hướng thời trang quốc tế, May10 luôn nỗ lực hoàn thiện các sản phẩm dịch vụ của mình để mang lại những giá trị cốt lõi cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại MAY 10

Bạn làm việc tại MAY 10? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo MAY 10

MAY 10

Click để đánh giá