Chi tiết công việc
- Title: Marketing Director (FMCG Industry)
- Department: Account – FMCG vertical
- Year of Experience: 7 years++
- Job Level: Director
- Report Line: CCO
- Peer: BOM-BOD
- Subordinate: Account Managers
- Salary Range: Negotiable
- Hiring Purpose: New Hire
- Working Time: 9:00 – 18:00, Monday Friday
- Working Location: 6th Floor, Tuong Viet Building, 95 Cach Mang Thang Tam Street, Ben Thanh Ward, District 1, HCMC, Vietnam
- On top of multi-project and manage overall client portfolio of FMCG vertical
- Project management:
- Business consulting:
- Build FMCG vertical team with a clear strategy and strong capabilities to win the vertical
- Business acumen
- Direct subordinates: AM/SAM
- Indirect subordinates: Vertical team forming from cross-functional team members (around 5 core team members)
- High diversify knowledge and experience in FMCG sector
- Experience in Brand/ Senior Brand Manager/ Senior Marketing Manager/ MKT Director in FMCG
- Experience in manage P&L and team management
- Identify key issue in different context and perspective to deliver project objectives
- Structure the problem and prioritize effectively to maximize resources
- Have capability to analyze and execute well under pressure
- Able to manage client portfolio and P&L
- Understand client business objectives and work backward for the approach to support client deliver their KPIs
- Effective negotiation
- Capability manage conflict
- Efficiency listener
- Proficient project management
- Create strong proposal
- Vendor management
- Competitive salary range with quarterly & yearly incentives and 13th-month salary
- Flexible working time with 4 days working from home per month and 15 paid leaves per year
- Insurance as full salary (SHUI)
- Annual health check-up and Healthcare Insurance PTI for all employees
- Laptop supply/allowance or support for laptop purchase costs on an individual basis
- Internal training & career development opportunities, and external L&D budget sponsorship
- Team bonding budget quarterly, snack time to engage team members
- Quarterly, Yearly Recognition Gifts & Awards and gifts on special occasions (birthday, New year…)
- Holiday activities; Company trip; Year End Party; Company Birthday; Culture Day; Quarterly Town Hall.
- Other staff welfare allowances.
Thành lập từ năm 1946, trải qua 2 thời kỳ kháng chiến và hơn 75 năm hình thành và phát triển, May 10 hội tụ đầy đủ tố chất của một thương hiệu hàng đầu Việt Nam, là thương hiệu công sở dẫn đầu và là đối tác cung cấp trang phụ cho các tập đoàn, các Tổng công ty…. Hiện nay, May 10 là một doanh nghiệp đa ngành, hoạt động kinh doanh trong nhiều lĩnh vực như sản xuất và xuất khẩu hàng dệt may thời trang, kinh doanh thời trang bán lẻ, dịch vụ khách sạn, nhà hàng; có 18 đơn vị thành viên tại 7 tỉnh thành trong cả nước, hơn 12.000 lao động với trên 60 cửa hàng và gần 200 đại lý trên toàn quốc. May 10 tự hào mang đến cho khách hàng yêu thời trang Việt những trang phục đẳng cấp quốc tế nhưng mang đậm chất Á Đông thuần Việt qua các dòng sản phẩm trở thành biểu tượng như: Etenity GrusZ, May10 M Series - May10 Expert, May10 Prestige, May10 Classic, May 10 Advancer, Big Man, Cleopatre, Pretty Woman, Freeland…
Nhiều tên tuổi lớn của ngành may mặc thời trang có uy tín trên thị trường thế giới đã hợp tác sản xuất với Tổng công ty May 10 như Vineyard Vines, Banana Republic, Vanheusen, Abercrombie & Fitch, ANF, Express, Calvin Klein, DXL, PVH, Gap, Next, Marks &Spencer, Marc o’Polo, Tom Tailor, Esprit, Seidensticker, Jaques Britt, Next, Moss Bross, Ted Baker, Regal, Ortovox, Toray, Aoyama ... Với mong muốn mang lại những sản phẩm thời trang đẳng cấp, thuần Việt nhưng mang hơi thở và xu hướng thời trang quốc tế, May10 luôn nỗ lực hoàn thiện các sản phẩm dịch vụ của mình để mang lại những giá trị cốt lõi cho khách hàng.