Việc làm SIAM Thailand HCM

Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
Viện Thẩm Mỹ SIAM Thailand HCM
IT Officer / Nhân viên công nghệ thông tin
SIAM Thailand HCM
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Điện Bàn - Quảng Nam

Mô tả công việc

Participates in the implementation of business strategies for IT which are aligned with Radisson Hotel Group’s overall mission, vision values, and strategies

Troubleshoots and provides technical support

  • Support IT Manager in managing and support users, the customer.
  • Sets up, installs, configures, and maintains computers located at Radisson Blu Resort Hoi An.
  • Installs and troubleshoots PC operating system and office applications such as Microsoft Office, Microsoft Outlook.
  • Support IT Manager in maintaining the user accounts for hotel applications such as the Opera, Sun, POS, MC, Connect, Rezidor, and other hotel applications

Maintains availability and security of networks throughout the hotel

  • Monitors wireless network for hotel guests and employees
  • Keeps networks compliant with corporate guidelines
  • Maintains network security
  • Ensure anti virus program and data are up-to-date and running properly on all computers.

Stays current on technical updates and changes to hotel utilized applications

  • Relays important information and timing of new releases, system repairs, and downtime
  • Work with vendors to troubleshoot and resolve issues on request of IT Manager

Create 100% guest satisfaction by providing the Yes I Can! experience through performance that demonstrates the standards of genuine hospitality and exceeding guest expectations. Provide employees with the training and resources they need to maximize employee engagement and deliver Yes I Can! service and teamwork

  • Gives personal attention, takes personal responsibility, and uses teamwork when providing guest service
  • Listens apologizes with empathy, finds a solution, and follows through when resolving guest problems
  • Provides Yes I Can! genuine hospitality and teamwork on an ongoing basis
  • Assumes the responsibility to notice when the guest is not satisfied and uses their best judgment as to when it is appropriate to use the 100% Guest Satisfaction
  • Performs other duties required to provide the service brand behavior and genuine hospitality

Adheres to hotel policies and procedures

  • Keeps immediate supervisor promptly and fully informed of all problems or unusual matters of significance.
  • Communicate effectively with guests, co-workers and the manager
  • Performs all duties and responsibilities in a timely and efficient manner in accordance with established company policies and procedures to achieve the overall objectives of this position
  • Maintains a favorable working relationship with all other hotel employees to foster and promote a co-operative and harmonious working environment
  • At all times projects a favorable image of the Hotel to the public
  • Assist in the development of the Hotel business plan and ensure an overall understanding of its departmental goals and objectives
  • Attends work on time as scheduled
  • Follows safety and security rules and procedures

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive salary and benefit package
  • Learning and development within Radisson Hotels Group
  • Internal Careers Advancement
  • Company shuttle bus 
  • Uniform & duty meals

Yêu cầu công việc

  • Minimum of two years experience of IT Officer in an International Hotel Brand
  • College’s degree preferred
  • Good oral and written communication skills
  • Able to collaborate effectively with other hotel employees and management
  • Ability to multitask and work well under pressure
  • Demonstrated skills in Microsoft Office, Windows 10, Windows Server
  • Experience with Micros, Opera, and other hotels related applications a plus
  • Experience with in Network and PABX system
  • Related IT certifications a plus

Yêu cầu hồ sơ

CV in English
Khu vực
Báo cáo

Viện Thẩm Mỹ SIAM Thailand HCM
SIAM Thailand HCM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Xuất phát điểm là công ty hoạt động trong lĩnh vực làm đẹp, thẩm mỹ. Sau hơn 5 năm nỗ lực phấn đấu không ngừng, Công ty cổ phần thương mại dịch vụ Siam Thái Lan đã trở thành đơn vị chiếm trọn niềm tin yêu của Quý khách hàng trên khắp mọi miền của đất nước.

Các công ty thành viên của Siam Group:

– Viện thẩm mỹ Siam: Chuyên sâu về các dịch vụ phẫu thuật thẩm mỹ như: hút mỡ, thẩm mỹ ngực, thẩm mỹ mông, nâng mũi, tạo cằm V-line, các dịch vụ tiểu phẫu làm đẹp với công nghệ cao. Tháng 11/2022, Viện Thẩm mỹ Siam Thailand sẽ chuyển đổi lên cơ cấu Bệnh viện  và hứa hẹn đem đến những trải nghiệm thiết thực và Dịch vụ tốt nhất đến Quý Khách hàng;

– Siam Media: Chuyên cung cấp các giải pháp Digital Marketing;

Những nghề phổ biến tại SIAM Thailand HCM

Bạn làm việc tại SIAM Thailand HCM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo SIAM Thailand HCM

SIAM Thailand HCM

Click để đánh giá