Việc làm Aeon Delight

Cập nhật 05/01/2025 16:32
Tìm thấy 12 việc làm đang tuyển dụng
Aeon Delight (Vietnam) Co., Ltd.
Sales Officer/ Admin
Aeon Delight 5.0★
3 đánh giá 98 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 06/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

JOB SUMMARY
Perform general office duties to support Sales & Marketing (e.g., filing, sending emails, typing, faxing, copying). Prepare sales-related documents throughout the sales process (e.g., proposals, contracts, or banquet event orders). Speak with others using clear and professional language; prepare and review written documents accurately and completely; answer telephones using appropriate etiquette. Develop and maintain positive working relationships with others; support the team to reach common goals; listen and respond appropriately to the concerns of other employees. Follow all company policies and procedures; ensure uniform and personal appearance are clean and professional; maintain confidentiality of proprietary information

CORE WORK ACTIVITIES

  • Maintain confidentiality of proprietary materials and protect the privacy of guests and coworkers by following company policies and procedures.
  • Ensure a clean, professional appearance by adhering to uniform and hygiene standards.
  • Perform other duties as assigned by supervisors.
  • Address guest needs in a timely, professional manner, anticipating their service requirements and acting on preferences whenever possible.
  • Use company-specific processes to resolve issues and build trust with guests.
  • Greet guests warmly, using their names when possible, and express appreciation with a sincere farewell.
  • Engage with guests about their stay, property services, and local attractions.
  • Use clear, professional language when communicating with guests and coworkers.
  • Answer phones promptly, using proper etiquette, including transferring calls and taking messages accurately.
  • Prepare written documents (e.g., daily logs, business letters) and ensure accuracy through proofreading.
  • Maintain effective communication with colleagues to exchange necessary information.
  • Support coworkers, treating them with dignity and respect, and fostering positive relationships across departments.
  • Collaborate with others to promote teamwork and achieve shared goals.
  • In support of Sales & Marketing, handle general office duties like filing, emailing, typing, faxing, and managing mail to ensure smooth operations.
  • By maintaining a professional demeanor, communicating effectively, and working as a team, help deliver an exceptional experience for guests and ensure the smooth running of the department.

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Education: Bachelor of Degree.
  • Fluent in English, confident and be able to work independently.
  • Prefer candidates with experience in similar position.
  • Be well-organized and be able to multitask.
  • Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3A, Tòa nhà Intan, Số 97 Đường Nguyễn Văn Trỗi, Phường 11, Quận Phú Nhuận

Aeon Delight Vietnam được thành lập năm 2012 là một thành viên của tập đoàn AEON Nhật Bản, với sứ mệnh: "Chúng tôi không ngừng tạo ra “Giá trị môi trường” cho khách hàng và cộng đồng địa phương".Aeon Delight cung cấp dịch vụ FMS toàn diện nhằm tạo ra các “giá trị môi trường” cho con người và khách hàng. AEON Delight Việt Nam luôn tìm kiếm những cá nhân yêu thích học hỏi, có tinh thần đồng đội và tận tâm để gia nhập đội ngũ. Đây chính là nơi phát triển của cộng đồng nhân tài đa dạng, nhằm đạt được mục tiêu cung cấp dịch vụ FMS có chất lượng tốt nhất tại Việt Nam và khu vực.


Review Aeon Delight

5.0
3 review

11/10/2024
Nhân Viên Giám Sát tại Hồ Chí Minh

Môi trường làm việc vui vẻ, có thể học hỏi được nhiều kinh nghiệm, được công ty bao cơm (ID)

11/10/2024
Nhân viên chăm sóc khách hàng tại Hồ Chí Minh

Nơi làm việc có văn hóa công ty đặc trưng , nhân viên có môi trường làm việc năng động (ID)

29/03/2024
Nhân viên IT tại Hồ Chí Minh

Môi trường tốt để rèn luyện và rèn luyện kỹ năng tiếng Anh(IT)

Những nghề phổ biến tại Aeon Delight

Bạn làm việc tại Aeon Delight? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Aeon Delight

Aeon Delight

Click để đánh giá