Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Established in 2016 in Hanoi, 1C Vietnam operates as a developer and distributor of software solutions for business automation on 1C:Enterprise platform. There are over 5000 companies in Vietnam using 1C solutions in their everyday business operation. 1C Vietnam partnership network is actively expanding through the major cities across the country.
To help expand our business, we have an immediate opening for the position of Content Marketing Leader.
Job Description:
- Plan and Manage Multi-Channel Content:
- Develop and manage all content across communication platforms (Social media, website, blog, email marketing, brand material, and sales kit) to attract and retain users;
- Develop Brand Content Strategy:
- Build a long-term content direction strategy with a strong, creative and, outstanding brand image;
- Collaborate with relevant departments to ensure consistency in messaging and branding image;
- Optimize SEO Content and Digital Marketing Content:
- Work with the SEO team and contributors to create SEO content strategies, enhancing search engine visibility to attract quality traffic to the company’s online channels.
- Develop creative content for Major Communication Campaigns - Marketing campaigns: From brand initiatives to product promotions, aiming to drive user growth and revenue;
- Collaborate with Internal teams and External Partners:
- Collaborate to complete POSM, multi-channel marketing campaigns, and affiliate campaigns to increase traffic and raise product awareness among users;
- Monitor and Evaluate Content Performance:
- Collaborate with the Marketing team to assess the effectiveness of content, internal communication campaigns, and marketing strategies based on daily and weekly KPIs;
- Analyze data to uncover critical insights to improve content quality and communication.
Yêu Cầu Công Việc
Qualifications:
- At least 04 years of experience in Content Marketing, with the ability to develop creative content and manage content across multiple platforms; B2B experience is a strong advantage;
- Excellent writing and creative content skills, particularly in brand-building campaigns and SEO content;
- Strong organizational and internal information management skills;
- Good communication, debate and teamwork skills;
- Data analysis skills and the ability to make data-driven to improve content and communication strategies;
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications, or related fields;
Benefits:
- Innovative Environment:
- Be part of a team that values creativity and innovation.;
- Attractive salary based on employee’s performance;
- Work in a professional, dynamic and international environment;
- Green Modern office in Times City Complex;
- Comfortable office in Times city; 40 working hours/week;
- Participate fully in the social insurance regimes in accordance with the contract salary;
- Official holidays according to Vietnamese regulations and annual company trip
- Impact: Plays an important role in Marketing Team, and contributes to the development and optimization of the company's marketing activities.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Kể từ khi thành lập vào năm 2004, APU đã liên tục tham gia vào sự phát triển kinh tế của Việt Nam bằng cách cung cấp giáo dục chất lượng cao cho người học K-12. APU luôn cung cấp chương trình Pathway to American Education với các tiêu chuẩn học thuật cao và chất lượng giảng dạy.
Học sinh APU được hưởng lợi từ chương trình giảng dạy được cập nhật linh hoạt và các giáo viên hỗ trợ, có năng lực và tận tâm của chúng tôi. APU đảm bảo rằng tất cả người học đều phát triển khả năng trí tuệ, kỹ năng xã hội, sức mạnh cảm xúc, nhận thức về môi trường và toàn cầu, và kỹ năng suốt đời.
Tiếp nối thành công của cơ sở Thành phố Hồ Chí Minh, APU đã mở rộng để mở Trường Quốc tế Mỹ APU tại thành phố Đà Nẵng vào năm 2015. APU Đà Nẵng cung cấp chất lượng và thương hiệu APU tại khu vực miền Trung Việt Nam. APU Đà Nẵng đã mở cửa cho hơn 280 sinh viên, từ 10 quốc tịch khác nhau, trong năm học 2017-2018 với hơn một nửa số lớp tốt nghiệp theo đuổi giáo dục đại học ở Mỹ vào mùa thu năm sau.
Sự tập trung của chúng tôi vào chất lượng giảng dạy đã tạo ra kết quả phi thường. Tôi rất tự hào khi nhìn lại hàng ngàn sinh viên tốt nghiệp APU và những thành công của họ: những người nhận học bổng Hoa Kỳ, lãnh đạo khuôn viên trường bên ngoài lớp học và những sinh viên tốt nghiệp danh dự.
Nhiều sinh viên tốt nghiệp APU của chúng tôi đã "đền đáp" bằng cách trở về Việt Nam để đảm nhận các vị trí quan trọng trong các ngành kinh doanh và kỹ thuật hoặc bằng cách tiếp tục học tập tại Hoa Kỳ để theo đuổi sự nghiệp trong ngành dược, kinh doanh, hành chính công và y học.
Tôi rất vui khi chứng kiến ước mơ cung cấp nền giáo dục chất lượng cho học sinh Việt Nam, trở thành hiện thực và tiếp tục phát triển thông qua APU. Hôm nay, tương lai của chúng ta thậm chí còn tươi sáng hơn khi APU cố gắng thấm nhuần sự xuất sắc trong học tập, trách nhiệm xã hội và trao quyền để học sinh có thể trở thành những nhà lãnh đạo của ngày mai.