Mô tả công việc
- Manages day-to-day front office operations to ensure quality, and standards, and meet customer expectations.
- Develops goals and plans to prioritize and accomplish the work.
- Handles complaints, disputes, and conflicts to resolve issues.
- Manages staffing levels to meet guest service, operational, and financial objectives.
- Communicate with employees to align them with business objectives and recognize performance.
- Understands the department's financial impact on the overall property.
2. Supporting Management of the Front Desk Team:
- Utilizes interpersonal skills to lead, influence, and encourage the team.
- Builds trust, respect, and cooperation among team members.
- Serves as a role model and supervises all front office areas in the managers' absence.
3. Ensuring Exceptional Customer Service:
- Provides exceptional customer service to drive satisfaction and retention.
- Responds to and handle guest problems and complaints.
- Empower employees to deliver excellent customer service.
- Gathers customer feedback and focuses on continuous improvement.
4. Managing Projects and Policies:
- Implements customer recognition/service programs and ensures adherence.
- Trains staff and monitors adherence to credit policies and procedures.
- Supervises daily front desk operations and ensures policy compliance.
5. Supporting Human Resource Activities:
- Assists in employee development, coaching, and mentoring.
- Addresses employee feedback and concerns.
- Participates in the hiring and training of new employees.
- Supports employee discipline procedures.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive Salary
- Open Career Path
- 60 days of full salary and social insurance coverage from the first day of work
- Enjoy the high monthly service charge
- Uniforms and meal provided throughout shift
- Professional, safe, youthful, and supportive environment
- Participate in training courses for international 5-star hotel standards
- Opportunities to travel abroad and accumulate experience in the field
- Periodic health check-ups, social insurance, and 24/7 accident insurance
- Luxurious birthday parties with beautiful gifts
- Team building activities and TakeCare culture
Yêu cầu công việc
- At least 2 years of experience is required
- Can start as soon as possible
- Able to work full-time
- Good communication skills in both Vietnamese and English
- Commit to work for at least 03 months
Yêu cầu hồ sơ
For contact, please call 024 3719 9000 - Ms. Phuong - Assistant Director of Human Resources
Việt Nam – LB Nga là hai đất nước có bề dày lịch sử lâu năm, phát triển trải qua nhiều giai đoạn, nhưng vẫn luôn lưu giữ được nền văn hoá lâu đời dựa trên cơ sở tình hữu nghị gắn bó sâu nặng giữa hai dân tộc Việt – Nga. Trên cơ sở đó, đã có nhiều dự án được triển khai đáp ứng sự mong đợi phát huy được tiềm năng của hai nhà nước. Trong những năm gần đây, quan hệ hợp tác đa phương giữa Việt Nam và LB Nga ngày càng được củng cố và phát triển dựa trên tinh thần hợp tác đôi bên cùng có lợi khi Lãnh đạo cấp cao của hai Đảng hai nhà nước thường xuyên thực hiện các cuộc ghé thăm chính thức giữa hai bên. Sau mỗi lần ghé thăm, nhiều dự án hợp tác trong các lĩnh vực kinh tế, văn hóa, du lịch, kỹ thuật và nhiều lĩnh vực khác đã được ký kết. Một trong các dự án trọng điểm mà Chính phủ hai nhà nước giành sự quan tâm đặc biệt đó là lĩnh vực Y tế, trong đó trên hết là vấn đề hợp tác về Nhãn khoa Việt – Nga.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chính sách bảo hiểm như : BHXH, BHYT
Các hoạt động ngoại khóa
- Team building
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Bệnh viện được thành lập năm 2008
Mission
Tỉ mỉ, chính xác trong thăm khám, điều trị hiệu quả. Ân cần, thấu cảm trong chăm sóc các bệnh nhân. Chúng tôi luôn tâm niệm làm tất cả những gì tốt nhất để chăm sóc cho sức khoẻ đôi mắt bạn và những người thân yêu.