Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Y tế / Chăm sóc sức khỏe
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu

Chăm sóc sức khỏe
Marketing/ Truyền thông
Hành chính
Nghệ thuật - Thiết kế
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh

Việc làm Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu

Cập nhật 16/01/2025 14:22
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Bệnh Viện Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu
Digital Performance Marketing
Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu
74 việc làm 14 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: 18 - 25 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 29/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 27/11/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.

Yêu cầu công việc

Minimum 2+ years experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Strong quantitative & analytical skill
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising

Excellent English reading and writing skills.
Experience in developing Tiktok.

Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Have experience running ads in global ads is a plus

Education:

Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.

Quyền lợi

Salary: 20- 25 gross
Performance Bonus will be approximately 1/4 your salary in each quarter
13th month and other bonuses. (more details in interview)
All work- related equipment is provided.
Social and medical insurance.

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02

Khu vực
Báo cáo

Bệnh Viện Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu
Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
32D Thủ Khoa Huân, Phường Bến Thành, Quận 1,

Bệnh viện Thẩm mỹ Á Âu là một trong những cơ sở thẩm mỹ đầu tiên của Việt Nam được Bộ Y tế cấp phép hoạt động. Nơi đây đáp ứng được các nhu cầu về chuyên môn, trang thiết bị và sở hữu đội ngũ chuyên gia làm đẹp chuyên nghiệp. Trên hành trình 30 năm “Tôn vinh nhan sắc” Á Âu đã không ngừng nỗ lực để thực hiện sứ mệnh và khẳng định uy tín thương hiệu của mình.

 

Những nghề phổ biến tại Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu

Bạn làm việc tại Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu

Thẩm Mỹ Quốc Tế Á Âu

Click để đánh giá