Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Key Responsibility :
Brand Marketing:
- Digital Marketing: In charge of development and execution of digital marketing campaigns to promote new products and drive online sales. Manage our digital marketing channels, including social media, and content marketing, website, …
- Ecommerce Sales: In charge of optimizing product listings on ecommerce platforms, managing product pricing, promotion, inventory, and analyzing sales data to identify opportunities for improvement.
- New Product Development: Support idea generation, screening, research, develop product positioning strategies…, and collaborate with cross-functional teams to bring new products to market.
- Market Research: Conduct market research to gather insights into consumer behavior, competitor activities, and market trends.
- Customer Satisfaction Survey: Develop and implement surveys to measure customer satisfaction and identify areas for improvement.
Trade Marketing:
-
POSM Management: Develop, supplier sourcing, and manage point-of-sale materials (POSM) to enhance product visibility and drive sales at outlets.
- Trade Activation: Develop and execute activations: sampling, trade fair… to meet trade marketing objectives.
- Trade promotion: In charge of registration, announcement of trade promotions to stakeholders, setting up trade schemes on system. Make reports and evaluation for trade promotions to generate insights and recommended actions.
- Trade Audit: To ensure compliance with regulations and maximize program effectiveness.
Yêu Cầu Công Việc
Experience / skills required:
- At least 2 years of experience with proven track record in marketing department (Trade, Brand, CMI…)
- Effective communication
- Organizational skills
- Attention to detail
- Advanced Excel & PowerPoint skills; able to handle data and analysis.
- Proactive, can-do attitude, energetic and entrepreneurial
- Fluent Vietnamese and good English (Upper Intermediate or above)
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Độ tuổi: 20 - 35
- Thời gian làm việc: 08:00 - 17:00, di chuyển tự túc
- Lương: Cạnh tranh
BSS Commerce là thương hiệu nền tảng của BSS Group - đối tác cung cấp các giải pháp thương mại điện tử toàn diện cho Doanh nghiệp Việt Nam và toàn cầu. Được thành lập từ 2012, BSS Commerce đã và đang đồng hành với hơn 21,000 khách hàng trên toàn thế giới (B2B, B2C và B2B2C). Chúng tôi mang đến các sản phẩm, dịch vụ tối ưu cho doanh nghiệp trên đa nền tảng như Magento, Shopify Plus, BigCommerce, Shopware, etc, để đáp ứng mọi nhu cầu của khách hàng trên toàn thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội theo Luật lao động Việt Nam
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Cầu lông
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- BSS Commerce được thành lập năm 2002
Mission
Sứ mệnh của tập đoàn là không ngừng đổi mới, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái các sản phẩm dịch vụ đẳng cấp, góp phần nâng cao chất lượng cuộc sống của mọi người và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt trên trường quốc tế.
Review BSS Group
Môi trường trẻ, năng động, qua quá trình phỏng vấn thấy ở đây có quy trình làm việc rất bài bản, HR rất thân thiện và nhiệt tình nhưng trả lương thấp hơn chút so với thị trường
Công ty văn hoá ổn, cạnh tranh tốt, quy trình làm việc chất lượng nhưng hay chậm lương
Phỏng vấn thì quản lý rất thoải mái, vui vẻ nhưng môi trường làm việc chán, không chuyên nghiệp