Việc làm Pullman Hotels

Tìm thấy 48 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Sales Manager (Education)_ TP. HCM
Pullman Hotels
250 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Quản lý
Ngày đăng tuyển: 28/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

JOB DESCRIPTION:

1. Planning and report

- Received KPI from BOM regards to monthly quarterly and yearly Sale activities.

- Regular reports of latest industry developments, trends, pricing indications and market insights.

- Establish a dynamic and healthy pipeline for Sales to ensure Company growth.

- Monthly, quarterly reports to BOM.

- Other tasks assigned by BOM

2. Training program and talent management

- Work with product directors to develop the training system.

- Develop Sales Tools to equip and assist sales personnel during selling activities.

- Train, develop, improve Selling Skills, Product Knowledge, and sales talent of all Center Managers, sale staffs.

- Review Center Managers (CM) and Staffs performance, motivate and promote quarterly.

3. New sales management

- Lead Sales Initiatives at a Country-wide level.

- Develop KPI for Center Manager and EC to ensure the profitability for the company while in compliance with company rules and regulations.

- Daily, weekly, and monthly sales and re-new planning.

- Monitor sales and re-new actual performance, conversion rate (App – Show - PT- Sales).

- Monitor all center managers to ensures final numbers are on target.

- Meet parents if any urgent issues arise that CM cannot handle.

- Present a sale seminar to parents.

4. Customer satisfaction

- Monitor center managers and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional and follow KPI.

- Handle customers’ feedbacks/complaints if necessary.

Yêu Cầu Công Việc

WORKING REQUIREMENTS.

Qualifications:

-  University graduate major in Business Management or a related major.

-  At least 3 years experienced at management level

-  Understanding of local and foreign educational systems

-  Be able to work under pressure.

-  Working weekend and travel between districts. Skills:

-  Strategy planning skills

-  Good management skills

-  Strong sales and customer service focus

-  Excellent organizational skills

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá