![CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/55/pulla-1693296389.png)
Mô tả công việc
- Plan to introduce the company's delivery services to new consumers and gain KPIs for building new client groups, as well as providing customer support to existing customers.
- Enrich customers pipeline, negotiate and sign contracts with customers regarding the Logistics services Lazada is providing.
- Maintain relationships and provide after-sales customer care in responsible area to ensure customer satisfaction with Lazada's service quality.
- Coordinate with management team in developing individual and team revenue implementation plans.
- Prepare reports on work results for direct managers weekly/monthly.
Yêu cầu công việc
- Graduated college and university, preferably majoring in Economics, Logistics, Export and Import,...
-At least 1 year of experience in Sales, Telesales, Consulting... priority in the field of express delivery.
- Excellent communication, negotiation and problem-solving skills.
- Good business acumen and analytical skills, with the ability to drive and manage end-to-end business and sales process
- Willing to work in a self-motivated and challenging environment
Quyền lợi được hưởng
- Income: 10 - 20 million VND (Base salary: 8.500.000VND + KPIs bonus + Commission)
- Participate in professional training programs in the field of logistics and Sales skills.
- Dynamic, youthful, proactive working environment.
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance.
- Other policies: Leave, Holidays, Tet,... according to the provisions of the Law
![CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/55/pulla-1693296389.png)
Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên.
Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới.
Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng.
Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels
Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Pullman Hotels](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/55/pulla-1693296389.png)