Việc làm Pullman Hotels

Tìm thấy 49 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Customer Support (Làm Remote) Tiếng Indonesia
Pullman Hotels
250 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 13 - 15 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 17/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 82 Trần Huy Liệu,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Respond to global customer’s inquiries via phone, email, or chat and ensure that all their problems have been resolved timely with a satisfactory resolution
  • Research and identify solutions/answers, provide prompt and accurate feedback to customers
  • Coordinate with relevant departments such as Engineering, Products, Finance, Marketing, etc. to assist customer’s inquiries promptly
  • Collect user feedback, propose initiatives for continuous improvement of the agent support process, and provide valuable insights for product development
  • Review current FAQs and update them regularly (monthly, quarterly)
  • Review and produce an updated manual guide
  • Other tasks assigned by the Head of the Department

Yêu cầu công việc

  • 1 to 2 years experience in a similar position in startup companies or fast-moving environments.
  • Fluent in Bahasa Indonesia
  • Proficient in Vietnamese(Native speaker preferred)
  • English communication skills are required(B1)
  • Call center experience(preferred)
  • Proficient in using common computer/technology applications
  • Have a flexible, resilient, and positive can-do attitude, have initiative, and be proactive in problem-solving beyond the call of duty
  • Demonstrate an appropriate urgency for contact response time in the face of a variable workflow.
  • An “A-team” player who can deliver high-quality outcomes both independently or in a team
  • Tech-savvy, proficient in common computer/technology applications
  • Experience in using Freshdesk, Salesforce, and CRM systems(preferred)
  • Graphic design and video production experience(preferred)

Quyền lợi được hưởng

  • Competitive compensation
  • Working time: Mon-Fri (9am – 6pm)
  • 12 days Annual leave, 1 Birthday leave, 1 Christmas leave
  • Premium health insurance and annual health check-up to keep you in top shape
  • Full social insurance
  • Free ELSA Premium courses to polish your language skills
  • Sponsorship for online or external courses – learn and grow on us!
  • Annual company trips and monthly happy hours – work hard, play hard!
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá