Việc làm BAO BÌ TQT

Cập nhật 30/10/2024 11:07
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY TNHH BAO BÌ TQT TẠI HÀ NỘI
Operations Support Specialist (Nhân Viên Hỗ Trợ Sản Xuất)
BAO BÌ TQT
42 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Mới Tốt Nghiệp
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/01/2025
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Summary/Objective: The Operations Support Specialist (OSS) will be responsible for the material flow in the production work centers and will coordinate and communicate to cross functional sections, upstream and downstream production work centers to manage the order flow until customer delivery.

Essential Functions/ Responsibilities:

1. Schedule and plan the order by using Schedule Dashboard or any other equivalent tool to meet the MDD (Manufacturing Due Date) by ensuring the material, people and machine capacity availability.

2. Look for the opportunity to batch the order to have minimum change over without compromising due date.

3. Communicate and coordinate with night shift supervisor to ensure smooth execution according to the plan.

4. Monitor, manage and follow through (physically locate) the orders to ensure it flows through the processes and is on track to meet the MDD. Proactively work with relevant party to address the potential issue to avoid any Past Due.

5. Report back to Supervisor timely when foresee or there is any risk that may miss the order.

6. Follow up with material planner or upstream process on material requirement for orders.

7. Drive OTD improvement to achieve the target by working with relevant party to close the gap like material availability, machine downtime, insufficient lead time etc.

8. Ensure correct reschedule code is entered together with realistic date for any order that is past due in a timely fashion.

9. Responsible to inform appropriate departments especially the downstream process / work center of orders that deviate from schedule so that opportunities of recovery can be explored.

10. Utilize reports to proactively manage large orders (example Daily Order Report and Pocket Report) to meet the MDD.

11. Be the back-up Supervisor during the absence of supervisor including but not limited to: Pass down, order traceability, expedites, dashboard, and personnel management.

12. Responsible for Pull-In material in a 7-day window or any other window set up by the Supervisor, update material comments according to the production plan, (review PO transactions, shipments due date, materials in transit), and expediting Planners when needed.

13. Responsible for printing shop orders and creating materials sessions, based on the window assigned by the supervisor, this when not using Auto request.

14. Responsible to create parcel for parts that goes to Sudden Saving, when applicable.

15. Responsible to follow up material arrival with shipment packing list and prioritize material needs on production floo

Yêu Cầu Công Việc

1.       3 years experience working in manufacturing

2.       Good at problem solving, investigation skills, detail orientation

3.       Basic English communication

4.       Be able to use Microsoft Software (Outlook, Excel, Word, Powerpoint)

5.       Team player and must be able to work with multiple groups of people – Operators, Floor Mgr.’s, Engineers, etc.

6.       Working time: 3 shifts, rotate every week, Mon-Sat

You will get bennefit:

· 2-month probation time with 100% salary.

· 13th month salary

· Performance bonus 2 times/year

· Annual salary review

· Health insurance for the employee, employees’ spouse, children, parents-in-law with a sum insured up to 165 million/year/person

· Annual company trip

· Transportation allowance

· Month birthday gift from Trade Union/ Company

· Gifts on special occasions (ex: women’s day, ,…)

· Bonus on public holidays: International labor’s day, Independent’s day…

· Seniority bonus up to 15 mil

· 12 annual leaves/year + 12 public holidays/year

. Internal/ External traning courses: Teamwork, Leadeship & Communication, Train the Trainer, DNA.....

Địa điểm làm việc

Đồng Nai
Factory 28,29, Street No. 9-7, Long Thanh IZ, Tam An, Long Thanh, Dong Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 29 ngõ 129 Đại Linh – Trung Văn – Nam Từ Liêm – Hà Nội

Công ty TNHH Bao Bì TQT 

Được thành lập năm 2017 và có trụ sở chính tại TX Mỹ Hào, Tỉnh Hưng Yên.
Ngoài ra Công ty có 2 Chi nhánh:
Chi Nhánh Hà Nội: tại địa chỉ số 2 ngõ 129 Đường Đại Linh, P Trung Văn, Q Nam Từ Liêm, TP Hà Nội.
Chi Nhánh HCM: Tại địa chỉ số 1/2 Đặng Thúc Vịnh, Ấp 3, Xã Đông Thạnh, H Hóc Môn, TP HCM

Sau hơn 5 năm xây dựng và phát triển, Bao Bì TQT đã từng bước xây dựng đc văn hóa công ty cũng như uy tín trên thị trường với những hàng hóa công ty sản xuất và phân phối

Lĩnh vực hoạt động chính của công ty
+ Sản xuất in ấn Thùng hộp carton theo yêu cầu của thị trường, đáp ứng nhu cầu của khách hàng
+ Phân phối các sản phẩm bổ trợ liên quan như Bóng khí, Băng dính, Giấy xi măng

Điểm mạnh của công ty là 1 doanh nghiệp trẻ, tốc độ phát triển và mở rộng nhanh nên bộ máy nhân sự liên tục được tuyển dụng, đào tạo và có nhiều cơ hội thăng tiến cho những nhân viên thể hiện được năng lực.

Công ty luôn quan tâm và hướng tới những chế độ tốt nhất danh cho cán bộ công nhân viên trong công ty, vì mục tiêu cùng nhau phát triển bền vững.

Những nghề phổ biến tại BAO BÌ TQT

Bạn làm việc tại BAO BÌ TQT? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo BAO BÌ TQT

BAO BÌ TQT

Click để đánh giá