- Be responsible for key performance indicators of Customer service (CS) Operations.
- Be responsible for inbound customer contacts and follow backlogs movement.
- Manage daily CS operations (BPO) and ensure their performance reaches the targets of productivity, accuracy, response times, resolution rates, and customer satisfaction scores.
- Identify opportunities for process improvements to enhance customer satisfaction and operational efficiency.
- Manage & Monitor CS performance (OKRs, E2E flow performance, stakeholders performance)
- Assist team leader in other tasks assigned.
- Minimum 4-5 years working in a fast-paced environment; preferably experience in e-commerce / tech-startup or relevant industries
- Minimum of 2 years of proven experience in a relevant position which manages project >10 agents.
- High level of critical thinking, attention to details & numerical skill to keep track of performance & generate reports to top management.
- Strong presentation and interpersonal skills
- High collaboration with all departments, open-minded & flexible align process with counterparts from other functions.
- Excellent time management and organizational skills.
- Good communications skill, fluent in speaking & writing English.
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
1. Tầm nhìn
• Top Southeast ASIA
• Doanh nghiệp của sự sẻ chia tri thức và sức khỏe
• Dẫn đầu trong việc tìm kiếm những giải pháp để giải quyết các vấn đề rắc rối liên quan đến sức khỏe, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái hoàn chỉnh các sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn toàn cầu
2. Giá trị cốt lõi
Là nhãn hàng của những câu chuyện hạnh phúc và thành công
3. Sứ mệnh
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
4. Triết lý kinh doanh
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời