Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Understanding Con Cung people working in the retail environment in terms of capabilities and expectations in order to conduct projects and activities that improve the employee experience (EX) and engagement along their journey at Con Cung.
- Schedule and conduct recruitment strategy and project to fulfill the company expansion plan
- Identify the training needs by joining fieldwork to propose solution accordingly
- Execute the approved plans and projects of the People Development Department (PD)
- Coordinate with cross-functional departments to drive the PD Projects
- Communicate and collaborate with external bussiness partners to run Con Cung Employee Engagement Programs
- Continously observe and learn the people development and engagement trend (techniques, channels, stories…) to propose inniatives and solutions to line manager
- Act under compliance to be the ambassador of Con Cung culture to promote Con Cung core values
Benefit
- Annual bonus: 2 - 3 months under minimum KPI requirement
- Fast promotion opportunities based on personal ability
- Work in a dynamic, open, creative environment
- Regular training, company team building, birthday bonus
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Commerce/Human Resources/Marketing experience in Hospitality
- At least 1-year experience in service office field
- Fluent in using Microsoft Office application (Excel, Powerpoint,…)
- Able to use Photoshop, AI, and other design application is a plus
- Ability to effectively communicate information and ideas in written and verbal format
- Willing to work cross-functionally and under high pressure
- Proactive, logical, innovative and creative thinker and doer
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 22 - 29
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào tháng 12/2011, Appota là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong việc cung cấp các nền tảng tiện ích cho điện thoại thông minh, hướng tới các lĩnh vực: Phát hành Game, Quảng cáo và Thanh toán. Khách hàng của Appota là những nhà phát triển game và ứng dụng, các đơn vị - đối tác quảng cáo, thương mại điện tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Changed the slogan to "Technology For Change"
- 2015: Launched Applancer, the global mobile outsourcing platform.
- 2014: Launched Gamehub, the first game portal specialized for mobile gamers.
- 2013: Setup the first oversea office in Singapore
- 2012: Received the Most Disruptive Award from Founder Institute.
- 2012: Delivered marketing service for international branchs including NHN, UC, Kakao and Zepto Labs.
- 2011: Appota was founded in the first Topica Founder Institute in Vietnam.
Mission
Tầm nhìn : Tầm nhìn của Appota là trở thành hệ sinh thái công nghệ giải trí lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á.
Sứ mệnh : Appota tin vào sức mạnh của Công nghệ Internet Di động. Chúng tôi mong muốn tạo ra các nền tảng di động tạo ra cơ hội và cải thiện cuộc sống cũng như trải nghiệm của người dân ở các quốc gia đang phát triển.