Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
The Sales Representative’s mission is to develop sales turnover in its territory. He/she is also in charge of providing support to the GM activities regarding sales and business development
1. Commercial support:
- Manage and develop client’s portfolio.
- Being proactive by offering innovative solutions to clients
- Development skills for the management of existing accounts
- Organization and follow-up of training (Mooc, training program, briefing etc.)
- Participation and organization of events and customer training (conventions, product launches, inaugurations, etc.).
- Feed and follow the CRM (Microsoft Dynamics) and follow the KPIs
- Prospecting missions: identifying potential clients
- Managing the entire sales process from securing a first meeting to signing contracts
- Customers Follow-up and prospect requests:
- Phone call support
- Sending documentation and information
- Preparation of quotations, follow-up of orders
- Processing, monitoring and analysis of orders from professional customers
- Follow-up of customer payments and reminders
2. After-sales services:
- Control the correct application of contractual commercial conditions
- Answering customer complaints
- Coordinate the follow-up actions to be implemented following the conclusions of the Quality department in the context of customer complaints
Yêu Cầu Công Việc
1. Core Competencies:
- Commercial mindset
- Result and customer oriented
- Strong competitive attitude
- Be responsible, trustworthy and hardworking
2. Skills:
- Problem solving skills
- Good communication skill
- Analytical skills
- Excellent interpersonal skills, rigor, sense of organization and proactive
- Hands on computer knowledge of MS office
3. Knowledge & Qualificaion
- College degree or higher.
- At least 2-5 years of experience in a similar position in retail chains.
- Know how to use accounting software, proficient in Excel and other Microsoft functions
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Ngày 21/ 04/ 2016, Công ty Cổ phần Bất động sản Asian Holding - ra đời trên cơ sở hợp tác, phát triển bền vững.
Với chiến lược ban đầu là tập trung mở rộng và chuyên nghiệp hoá các hoạt động thương mại - dịch vụ Bất động sản, Công ty Cổ phần Bất động sản Asian Holding đã không ngừng lớn mạnh và trở thành một trong những Công ty hàng đầu trong lĩnh vực Tư vấn tiếp thị - Phân phối độc quyền các dự án Bất động sản.
Là đơn vị tư vấn chuyên nghiệp các dự án BĐS tại TP HCM và các tỉnh thành khác. Các đối tác chính thức của chúng tôi là các tập đoàn bất động sản uy tín của Việt Nam như Tập đoàn Vingroup, Đất Xanh, An Gia, Hà Đô , Trung Thủy, Thuận Việt, FLC,..……Các dự án tiêu biểu : River City, Hà Đô Centrosa Garden, Hoàng Phú Nha Trang, Vinhomes Gorden River, Vinhomes Central Park, Lancaster Lincoln, Newcity, FLC Lux City Quy Nhơn, Crown Villa,....
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2016
Mission
Asian Holding mong muốn góp phần thúc đẩy sự phát triển của thị trường bất động sản, mang đến những sản phẩm chất lượng cho mọi nhà, tạo dựng một cộng đồng phát triển bền vững.