Việc làm FINVIET

Cập nhật 16/12/2024 14:09
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ FINVIET
System Management Executive
FINVIET 3.1★
16 đánh giá 96 việc làm 1 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 03/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Responsibilities:

1. Job Summary

a. File Storage Control:

  • Guide, coordinate, and collaborate with departments to implement file storage plans/regulations.
  • Monitor and conduct periodic inspections of file storage activities in departments.

b. Ensure Effective Implementation of Regulatory Documentation (VBLQ) Systems:

  • Oversee the application of policies, regulations, and procedures aligned with the management orientation of the Board of Directors and Executive Board.

c. Compliance Monitoring:

  • Track and monitor adherence to regulatory documents across departments.

d. Periodic Internal Audits and Reporting:

  • Conduct evaluations and prepare regular reports.

e. Feedback and Document Improvement:

  • Record feedback and improve regulatory documents.

f. Weekly Reporting:

  • Monitor weekly reports from departments and compile recommendations for the Leadership Board.

2. Key Duties and Responsibilities

a. File Storage Control:

  • Guide, coordinate, and collaborate with departments to implement file storage.
  • Periodically monitor and inspect file storage practices in departments.

b. Implement and Monitor Compliance with VBLQ Systems:

  • Develop annual or ad-hoc plans for monitoring and evaluating compliance with the regulatory system.
  • Communicate, guide, and organize the implementation of regulatory documents.
  • Monitor and evaluate adherence to the VBLQ system.
  • Identify risks related to document implementation.
  • Review the consistency, compliance, and feasibility of company documents under assigned responsibilities.
  • Record non-conformities or feedback on VBLQ and collaborate with units to revise and improve operational documents.

c. Organize and Conduct Internal Audits:

  • Implement internal evaluations based on plans from the Internal Audit Department.

d. Weekly Reporting and Leadership Consultation:

  • Monitor departmental weekly reports and provide insights and recommendations to the Leadership Board.

e. Improvement Process Control:

  • Track and verify corrective and preventive actions for non-conformities identified in departments.

f. Other Tasks:

  • Advise on developing regulatory systems for units/branches.
  • Conduct ISO 9001 quality management system awareness training.

Job Requirements:

1. Education:

  • Bachelor’s degree in Quality Management, Archiving, or Law.

2. Experience:

  • At least 2 years of experience in developing and implementing ISO 9001 quality management systems.
  • Preferred experience includes:
  • Working in an organization with system management certifications (ISO 9001, ISO 14001, etc.) and experience in compliance monitoring and internal audits.
  • Previous roles in companies related to real estate project construction (developers, contractors, or supervision consultants).

3. Knowledge:

  • In-depth understanding of system management and policy-related tasks.
  • Familiarity with real estate investment, project construction, and document management in project records.

4. Skills:

  • Planning, monitoring, and execution of tasks according to plans.
  • Communication and persuasion skills; problem-solving abilities; internal auditing skills.

Benefits:

  • Salary Range: 14 mil - 18 mil VND (gross salary)
  • Additional allowances: Meal, parking, and phone allowances.
  • Birthday gifts.
  • Health insurance, social insurance, and unemployment insurance.

Workplace: Miss Ao Dai Building, Nguyen Trung Ngan street, Distric 1, HCMC

Working hours: Monday to Saturday morning, 8:30 AM - 5:30 PM.


Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 9, Cao ốc Hoàng Việt, 34 Hoàng Việt, Phường 4, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Finviet là công ty Fintech theo mô hình kinh doanh B2B2C với trọng tâm là các điểm bán lẻ trải dài trên khắp cả nước. Finviet tự hào là đơn vị được ngân hàng nhà được cấp giấy phép trung gian thanh toán (Ví điện tử, Cổng thanh toán, Thu hộ chi hộ). Chúng tôi xây dựng hệ sinh thái công nghệ giúp kết nối giữa các nhà cung cấp dịch vụ/ hàng hoá, ngân hàng/ các đơn vị tài chính với các điểm bán lẻ, từ đó có thể cung cấp hàng hoá dịch vụ đến tận tay người dùng cuối ở khắp mọi nơi một cách nhanh chóng và tiện lợi nhất.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
  • Được hưởng bảo hiểm xã hội.

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm
  • Thể thao
  • Teambuilding

Lịch sử thành lập

  • 2016: Công ty được thành lập, Finviet là Công Ty Fintech theo mô hình kinh doanh Manufacturer to Consumer (M2C)

Mission

Tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ, cung cấp các giải pháp, dịch vụ cho khách hàng một cách nhanh chóng, dễ dàng.


Review FINVIET

3.1
16 review

15/03/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Ko có quy trình rõ ràng. ko tiến bộ được vì hầu hết công nghệ đã cũ, lỗi thời, các leader cùi, mất căn bả (rv)

14/07/2023
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Công ty nhiều drama, làm việc không chuyên nghiệp hay trừ lương

11/11/2023
Lập trình viên tại Hồ Chí Minh

Ko có quy trình rõ ràng. Ko tiến bộ được vì hầu hết công nghệ đã cũ, lỗi thời, các leader cùi, mất căn bản.

Những nghề phổ biến tại FINVIET

Bạn làm việc tại FINVIET? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo FINVIET

FINVIET

Click để đánh giá