Yêu cầu công việc
- Education: University Degree with Accounting major.
- At least 2 years of experience in accounting or related positions.
- Ability to communicate clearly and concisely, both orally and in writing (Good communication skill in both Vietnamese and English).
- Knowledge of SAP is a must.
- Knowledge of accounting in foreign company.
- Knowledge of all local tax related matters.
- Effective communication, administrative, and interpersonal skills.
- Work well under high pressure, both in teamwork and independence.
- Have focused, detailed, accurate and disciplined approach to tasks.
- Good time management and organization.
- Self-motivated, growth mindset.
- Ability to communicate effectively both verbally and in writing in English (Prefer TOEIC 550).
AB InBev - Data Protection Policy
Anheuser-Busch InBev Vietnam Brewery Co., Ltd (“AB InBev”) hereby undertakes to use the personal data received from the candidate for the recruitment process at AB InBev. AB InBev shall not provide or disclose personal data to external organizations without prior consent from the candidate.
To Applicants
Once you continue with the application process, this indicates that you hereby give your consent to AB InBev for processing the personal data that you are providing AB InBev.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Đất Xanh Miền Trung được thành lập ngày 8/4/2011, đã khẳng định thành công vị thế của một nhà phát triển bất động sản tiêu chuẩn quốc tế với hàng loạt dự án danh tiếng tại Việt Nam. Với chiến lược phát triển bền vững được chuẩn bị từ nhiều năm trước, Đất Xanh Miền Trung đã chính thức chuyển mình từ doanh nghiệp bất động sản trở thành doanh nghiệp đa ngành, cung cấp hệ sinh thái sản phẩm, dịch vụ quy mô, đạt chuẩn quốc tế tiên phong khu vực và cả nước. Theo đó, loạt danh mục 8 thương hiệu sản phẩm và dịch vụ bao gồm: Regal Homes, Regal Hotels & Resorts, Regal Mall, Regal Food, Regal Office (thuộc dòng luxury) và Castia Homes, Castia S, Castia Lifestyle (thuộc dòng premium) với hàng chục thương hiệu thành viên tiếp tục mở rộng trong thời gian tới.