Các phòng ban đang tuyển dụng tại Wink Hotels

Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
An ninh - Bảo vệ
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Wink Hotels

Cập nhật 05/12/2025 19:39
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Phát Triển Phúc Điền (Wink Hotels)
Wink Hotel Hai Phong | Server | Hostess | Bartender | Runner | Nhân viên nhà hàng (BEER GARDEN)
Wink Hotels
400 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/06/2025
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2025
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 9
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hồng Bàng - Hải Phòng

Mô tả công việc

Wink Hotel Hai Phong | Server | Hostess | Bartender | Runner | Nhân viên nhà hàng (BEER GARDEN)

Server/Hostess/Bartender/Runner is generally responsible for executing the F&B operations at Wink property. Additionally, Server/Hostess/Bartender/Runner’ focusses are including performing the inventory count, including food and beverages, supplies and other restaurant equipment. This role is also providing cross – functional support to the Wink Space team to fulfill the service flow.

Server/Hostess/Bartender/Runner reports directly to the Restaurant Manager/ Restaurant Supervisor and works closely with the Wink Space team in order to provide cross – functional support.

Quyền lợi được hưởng

- 12 Annual leave days per year

- Active, balance and professional working environment

- Fun and playful internal activities

- Meal allowance

- Uniform

- Full social insurance on basic salary

Yêu cầu công việc

• Clear, confident in all means of communications

• Self-motivated, proactive, and takes initiative

• Demonstrates self-esteem, self-management, integrity and honesty

• Passionate about customer service and serving others

• Hospitable and empathic listener

• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively

• Thoughtful, observant, creative in delivering guest satisfaction

• Process-oriented, detail-minded, organized

• Accountable, responsible, reliable

• Able to stay calm and positive under pressure

• Thrives in fast-paced, changing environment and shows agility

• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving

• Resilient to adversity, adaptable to change

• Embraces Vietnamese identity and builds loyalty for the future

• Embraces diverse cultures and being a team player

• Embraces and drives “Wink” personalization, brand and culture

Yêu cầu hồ sơ

Guest Engagement

• Creating unique, customized, authentic guest experiences based on thoughtful observation and active listening though guests’ expressed and non-expressed preferences

• Collaborating with fellow departments to create unique, customized, authentic guest experiences based on available resources and teamwork

• Taking initiative and proactive approaches when handling guest preferences, requests and concerns

• Being readily available and approachable to all guests and provide warm, friendly, genuine services to guests

• Ensuring that functions achieve or exceed guests’ expectations

• Extending professionalism and courtesy to guests at all times and displaying the brand values of the company

• Coaching, motivating, encouraging and empowering team to take initiative and be proactive to handle customer preferences, requests and concerns

Team Engagement

• Communicating all goals and results with the FOH and BOH team members

• Promoting teamwork and morale among all departments and members at all levels and functions

• Leading by example while demonstrating self-confidence, energy, enthusiasm and humility

• Identifying and recognizing outstanding individual and team performance on a continuous basis through non-traditional and genuinely encouraging reward and recognition programs

• Assisting Area Operations Manager and Wink M Headquarters in meeting and exceeding company goals

• Ensuring that the team actively and willingly participates in job-related activities including daily briefings, weekly meetings, on-going and regular hard skill and soft skill training workshops, cross-training programs, and other engagements as required

• Encouraging that the team participates in industry and guest-related activities including networking events, self-sought education programs, acting as guide outside of the hotel function, and other innovative engagements

• Proactively provide cross - functional support to the Wink Space team to fulfill and ensure the service flow without any interruption

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
75 Nguyễn Bỉnh Khiêm, Phường Đa Kao, Quận 1, TP Hồ Chí Minh

Wink là sự trộn lẫn giữa truyền thống và hiện đại. Theo tầm nhìn của đối tác đầu tư Indochina Kajima, thương hiệu này được định vị trở thành khách sạn boutique đỉnh nhất Việt Nam. Hai nhà đầu tư tiên phong hợp lực để định nghĩa lại hạng sang mang giá cả phải chăng ở Việt Nam … và hơn thế nữa.

Điều khiến Wink trở nên không giống ai chính là đặc điểm hiện đại của thiết kế sang trọng thời thượng + sáng tạo, chức năng tiện nghi và các giá trị truyền thống của Việt Nam. Quá đỉnh!  Thêm vào đó, yếu tố cốt lõi tạo nên Wink là dịch vụ khách hàng chân phương và chân thành cũng như trải nghiệm khách hàng hơi bị chất. Dân tình đã phải ohh wow khi Wink ra mắt.


Những nghề phổ biến tại Wink Hotels

Bạn làm việc tại Wink Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Wink Hotels

Wink Hotels

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo