Since 2006, we have been innovating at the edge of technological possibilities and are now shaping global communications of the future. Through 75+ offices on six continents, Infobip’s platform is used by almost 80% of the population, making it the largest network of its kind and the only full-stack cloud communication platform globally.
Join us on our mission to create life-changing interactions between humans and online services with new and unseen solutions.
Job Descriptions
- Build and maintain trusted relationship with assigned (Tier1) clients to achieve overall customer health and growth (regular meetings, share Infobip strategy and roadmap, help position Infobip against competitors).
- Serve as a focal point for client when it comes to meeting client’s business and technical expectations (technical escalations, services/product adoption, communicate customer feedback and ideas to Product teams). Coordinate different teams in order to best serve customer.
- Understand client’s structure and processes around choosing/implementing new solutions.
- Meet and exceed quarterly KPIs, to ensure overall business growth for assigned clients (gross profit, margin% and cross-sells as the most important metrics).
- Work closely with Customer Success for existing and future SaaS business.
- In cooperation with TAA, ensure client's account is properly set-up / collaborate with Platform Operations teams to arrange setup which enables client's activities based on agreed business scope (account creation and set-up, route management, sender registration, allowed content filtration setup and maintenance).
- In cooperation with Revenue Assurance, monitor and take actions to minimalize health risks (actively involve ensuring financial collections and netting).
- Analyze and forecast client's traffic, take immediate reactions to ensure ongoing business growth, minimize losses, and maximize GP/revenue.
- Power user, and help improving (by providing constructive feedback and ideas) Infobip’s internal tools for account setup, traffic monitoring and troubleshooting (Qlik, SU).
- Coordinate internal teams to timely fulfill client's requirements (Customer Success, Sales Engineers, Customer Support, Technical Account Administration, Platform Operations, Customer Analyst, Procurement, Revenue Assurance).
- Update all activities regarding client engagements and opportunities in dedicated tools (SF).
- Influence Infobip’s ever-evolving end-to-end customer experience by grasping and continuously promoting client’s perspective to the internal stakeholders.
- Promote team spirit and nourish critical thinking.
- Help mentor and onboard other team members and newcomers.
- Have an excellent knowledge of Infobip products, platform, and relevant markets.
- Have an excellent knowledge of client`s business and ways they (can) use Infobip.
- Be up to date with industry trends and competition.
- Bachelor's degree in Business, Management, Communications, IT, Telecommunications, or other related degree; or equivalent combination of education and experience.
- At least 5 years of experience in B2B enterprise key account management, customer success, client relations, professional services, consultancy, or business development.
- SaaS industry experience is a plus.
- Exceptional professional English communication skills.
- Strong administration, analytical and organizational skills, with a systematic approach to problems.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, color, ancestry, religion, age, sex, sexual orientation, gender, gender identity, national origin, citizenship, disability, veteran status, or any other part of one's identity.
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado là một công ty thiết kế, sản xuất và kinh doanh các sản phẩm thời trang nam. Hiện tại Thương hiệu Thời trang 5S Fashion đang sở hữu cho mình:
- 110+ cửa hàng trên toàn quốc
- 02 văn phòng làm việc tại Thái Bình và Hà Nội
- 03 kho chứa hàng với tổng diện tích lên tới hơn 4000 m2
- 800 nhân sự
SỨ MỆNH:
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Sado tự hào sinh ra từ đất Việt mang trong mình sứ mệnh đưa những sản phẩm tận tâm đến khách hàng trên mọi miền Tổ quốc và toàn thế giới. Đội ngũ nhân sự 5S Fashion luôn nhiệt huyết, đam mê, thích ứng linh hoạt với mọi sự thay đổi, không ngừng học tập, đổi mới để cùng nhau hướng tới cộng đồng hạnh phúc, cuộc sống ngày càng tốt đẹp hơn.
TẦM NHÌN:
5S Fashion định hướng trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam, là một trong những môi trường làm việc tốt nhất, đội ngũ nhân sự có cuộc sống đủ đầy, hạnh phúc và cùng đóng góp nhiều hoạt động phúc lợi tới cộng đồng.
- Năm 2023: Trở thành thương hiệu thời trang nam số 1 tại Việt Nam
- Năm 2025: Trở thành Tập đoàn thời trang hàng đầu Việt Nam với 03 thương hiệu thời trang ở các phân khúc: Nam, nữ và trẻ em.
- Năm 2026: Niêm yết trên sàn giao dịch chứng khoán (IPO), đồng thời đưa thương hiệu đến các khách hàng trên toàn thế giới.
Tìm hiểu thêm 5S Fashion tại website: https://tuyendung.5sfashion.vn/