Mô tả công việc
Select the most suitable digital advertising platforms (e.g., Google Ads, Facebook Ads, Instagram Ads, etc.) based on campaign goals.
Collaborate with the team to develop and manage marketing campaigns.
Collaborate with the team to develop and manage marketing campaigns, including budget allocation, and targeting criteria.
Monitor and manage advertising budgets to ensure efficient allocation of resources.
Stay updated on changes and updates in digital advertising platforms.
WHAT WE NEED YOU HAVE
Good command of English
Proficiency in using digital advertising platforms such as Google Ads, Facebook Ads, and Instagram.
Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools.
Proven experience in paid advertising.
Excellent communication and teamwork skills.
WHAT WE OFFER YOU
13th- month salary bonus
Other benefits and compensations
High insurance coverage
One- month probationary period
12 days of annual and holiday leave.
Opportunity to use and improve English skills in a professional environment.
Meal allowance
Work Macbook provided.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-27 01:20:03
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.