Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Marketing:
- Support marketing manager to plan and implement marketing and branding plans, including advertising, PR, mass distribution, digital media, etc.
- Work with and manage suppliers to meet the quality requirements and timing of marketing materials, promotional products,…
- PR & Communication.
- Coordinate and organize marketing communication activities to various target audiences.
- Implement strategies that will increase the awareness and perception of APU International School and the American University of Vietnam.
- Manage external communications with media, industry (including strategies, content).
- Maintain day-to-day contacts with all targeted local media to facilitate media publicity initiative.
- Manage PR agencies (if applicable) in formulating media strategies as well as supervising the preparation press releases, key messages and talking points for activities such as press conferences, roundtables and interviews.
Event:
- Coordinating and organizing events, seminars and workshops.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in marketing, communications or any relevant discipline.
- At least 2 years of PR or marketing experience.
- Good proficiency in English (spoken and written) and computer literate.
- Results-oriented and quick learner.
- Organized, self-confident, self-motivated and creative.
- Be able to work under high-pressure.
- Be able to communicate well.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.