Việc làm GBC VIỆT NAM

Cập nhật 07/10/2024 20:51
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
IOS Marketing Specialist
GBC VIỆT NAM
57 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Mô tả công việc

Coordinate with other teams to optimize product development plans.
Plan ASO and execute the plan for the Mobile App product.
Use analytics tracking tools: Google Analytics, Firebase, data, AppTweak, ... to analyze the market, and track app store rankings.
User acquisition on platforms such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads...
Monitor, synthesize, evaluate work results, and propose improvements.
Conduct research, optimize keywords, and use tools and methods to improve search rankings, and optimize Store_listing on the App Store (Apple) to increase conversion rates.

Yêu cầu công việc

Independent/teamwork mindset.
Understanding of ASO mobile app on the App Store (Apple)
Proficiency in ASO support tools, running ads such as Apple Search, Google Ads, Facebook Ads, Tiktok Ads
Knowledge of English is an advantage
Honest, proactive, and responsible in work attitude.
Experience at least 1 year in iOS Marketing,
Research and market analysis skills using specialized tools for the mobile app industry.

Quyền lợi

Flexible working regime and health care:

01 hour paid leave per day for women having children under 12 months
Minimum 14 paid leaves per annum for all employees after probation
Social insurance, health insurance, unemployment insurance and MIC care insurance
A flexitime allowance of 90- 180 minutes per month for employees
01- day remote work per month
Flexible timekeeping (from 8:00- 9:00 to 17:30- 18:30)

Transparent and fair benefits:

Bonus Policy: Public holidays (2/9, 30/4, 1/5, 1/1,...); Personal Performances; Excellent Team; Performance bonus in Token of the project;..
Work performance review 2 times/ year (in April and October)
13th- month salary
Saturday & Sunday OFF, Overtime pay is 150%, 200%, 300% as per labor law;
Men’s Day, Women’s Day, Children’s Day, Mid- Autumn Festival and other benefits under the provisions of the company

Dynamic environment and open culture:

Year- end party, sports day, yearly company trip and quarterly team building,...with a generous budget
Monthly allowance when joining clubs: Soccer, Swimming, Yoga, Music,...
Nice & modern working space with young, dynamic & friendly colleagues and free coffee, tea, drinks,...
Socialize with colleagues through monthly Happy Hour
Flat, open and sharing culture with friendly management team; outsourcing company with product mindset

Strong learning culture:

Working opportunities with technical gurus who built and operated world- class applications with millions of users.
Participate in workshops, seminars, tech talk,... with sharing from experts inside and outside the company
Account to log in to our online learning system, which contains thousands of valuable lectures (LMS)
Free training courses for technical and soft skills (presentation skills, communication skills, foreign language courses,...)

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-18 21:40:03

Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
GBC VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177 Đường K2, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….

Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.

Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE)  như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại GBC VIỆT NAM

Bạn làm việc tại GBC VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GBC VIỆT NAM

GBC VIỆT NAM

Click để đánh giá