Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Responsible for design management for Interior Design, Art Works, Signage and Environmental Graphic Design (EGD);
- Advise superior management about the above scopes in terms of professional and management aspects.
- Provide in-house interior design for the company's villa to hotel interior design projects;
- Manage and control the quality and timeline of relative consultants.
- Coordinate and collaborate with other project consultants to make sure all design disciplines are well coordinated and consolidated.
- Make sure the interior design fits within the budget;
- Provide a thorough review of plans, inspect the site, and prepare reports for findings;
- Responsible for technical coordination during planning and construction;
- Choose the right materials for the project.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor's Degree in Interior Design or Architecture;
- Minimum 10 years of experience;
- Experience in both design and project management;
- Experience in consultant management;
- Experience in the hospitality design and in working with international operators is an advantage
- Proven innovative platform;
- Team work spirit
- Good knowledge of material/hi-end furniture suppliers in Asia;
- Strong taste in luxury, timeless and cost-effective interior design;
- High creativeness with good presentation skills;
- Experience in dealing with consulting units;
- English fluency in working is a must
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 30 - 45
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.