Việc làm GBC VIỆT NAM

Cập nhật 11/12/2024 14:37
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
HR Admin Assistant (Urgent)
GBC VIỆT NAM
62 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 25/01/2025
Hình thức: CONTRACTOR
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Bouygues Construction IT Vietnam is a part of Bouygues Construction IT, a trusted partner for the business lines which provides competitiveness of the Bouygues Construction Group and promotes its digital transformation.

We are seeking a dedicated and proactive HR Admin Assistant to join our HR Admin team. This role is integral to supporting various administrative functions, human resources initiatives, and accounting tasks supporting.

Job Description

Training & Development:

  • Develop and coordinate comprehensive training programs and development initiatives in collaboration with other departments.
  • Ensure training processes and procedures are documented and followed.
  • Conduct and monitor the annual performance appraisal system to support employee growth and development.

Administration & Accounting Support

  • Handle all aspects of expat liaison, including but not limited to work permits, residency cards, and business visas.
  • Organize company events and activities to foster a positive work environment.
  • Manage administrative tasks such as purchasing, office maintenance, pantry supplies, stationery, business trip preparations …
  • Support accounting process, payment process, contract review, SAP- invoices input, budget controlling, ... Ensure timely and accurate processing of invoices and payments.

Compensation & Benefits

  • Finalize attendance records and maintain accurate monthly timesheets.
  • Collect information regarding salary reviews and promotions under the directions.

HR Information Systems & Policies

  • Maintain and update the HR information system to ensure accuracy and compliance.
  • Regularly review and update HR policies to align with current best practices and legal requirements.
  • Provide regular budget reports and insights to ensure financial control.
  • Update, structure and provide guidance on best practices related to policies and laws to others.

Provide other support as assigned to meet the dynamic needs of the organization.

Job Requirements

  • College/ Bachelor graduated with background in Human Resources.
  • 2 - 3 years experience in administrative and HR support roles.
  • Proficiency in Microsoft Office or relevant HR software.
  • Strong knowledge of labor laws.
  • Fluent in English. Proficiency in French is a big advantage.

General Skills

  • Good communication skills.
  • Good problem-solving and researching skills.
  • Energetic and eager to tackle new projects and ideas.
  • Well-organized.
  • Can-do attitude.

What We Offer

Professional, Open-minded and Creative Environment:

  • International, friendly, proactive, supportive workplace.
  • Great teamwork with Agile mindset.
  • Fostering mutual respect and understanding.
  • Strong sharing culture to improve individual development.

Individual Development

  • Extensive training and in-depth knowledge sharing sessions.
  • Online internal learning hub with various categories in hard skills & soft skills (languages, programming language, data visualization…).
  • Individual empowerment.

Special Care For Employee

  • Work from home 2 days/ week.
  • Dell laptop and external monitor for your work.
  • 100% salary on probationary period.
  • Up to 2-month performance bonus.
  • 15 annual leave days + 6 sick leave days (plus 1 annual leave day for every 3-year working).
  • Annual health check-up and premium health insurance for employee (and your beloved children after 3-working year).
  • Various attractive teambuilding activities and company trip.
  • Sport, personal activities sponsor.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC VIỆT NAM
GBC VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Số 177 Đường K2, Phường Cầu Diễn, Quận Nam Từ Liêm, Thành phố Hà Nội, Việt Nam.

Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….

Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.

Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE)  như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.

Những nghề phổ biến tại GBC VIỆT NAM

Bạn làm việc tại GBC VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo GBC VIỆT NAM

GBC VIỆT NAM

Click để đánh giá