Dệt gia dụng Phong Phú ★ 3.0

Hồ Chí Minh
1.000 - 5.000 nhân viên
Dệt may / Da giày / Thời trang
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Dệt gia dụng Phong Phú

Buôn bán/ Kinh doanh
Nghệ thuật - Thiết kế
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất
Dịch vụ khách hàng
Quản lý sản phẩm & dự án
Vận tải

Việc làm Dệt gia dụng Phong Phú

Cập nhật 13/02/2025 22:54
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN DỆT GIA DỤNG PHONG PHÚ
Marketing IMC Executive (Planner)
Dệt gia dụng Phong Phú 3.0★
1 đánh giá 44 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN DỆT GIA DỤNG PHONG PHÚ
Dệt gia dụng Phong Phú Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Thôn Hạnh Trí, xã Quảng Sơn, huyện Ninh Sơn, tỉnh Ninh Thuận, Việt Nam

Nhằm tạo nên những đột phá mới, tăng khả năng khai thác ngoại lực và phát triển nội lực, Tổng công ty CP Phong Phú tận dụng nội ngoại lực thông qua các dự án đầu tư, liên doanh hợp tác phát triển đó là  CÔNG TY CỔ PHẦN DỆT GIA DỤNG PHONG PHÚ. Các sản phẩm gia dụng tuân thủ nghiêm ngặt hệ thống quản lý chất lượng ISO 9001:2008, hệ thống quản lý môi trường ISO 14001:2004, đạt tiêu chuẩn chất lượng của Oeko-tex Standard 100, an toàn cho người sử dụng và thân thiện với môi trường

Sản phẩm dệt gia dụng Phong Phú được phân phối trực tiếp tới hơn 600 khách hàng gồm các đại lý, hệ thống siêu thị trải rộng trên toàn quốc như CoopMart, BigC, Metro, Aeon, Lotte Mart, E-Mart, Maxi Mart, Vin Mart, Saigon Satra… Nhiều tập đoàn kinh doanh may mặc và siêu thị hàng đầu thế giới đặt hàng để cung cấp cho thị trường Nhật, Mỹ, châu Âu, EU, Nga và các nước Đông Nam Á như: Shigemitsu, Hayashi, Hirose, Nojima, Aeon; Target, Harbor Linen, Anvil, K-mart, Sinelco

 

Review Dệt gia dụng Phong Phú

3.0
1 review

10/10/2024
Thợ May tại Hồ Chí Minh

Công ty may dệt lâu đời, chế độ lương ổn, anh chị HR lịch sự (RV)

Những nghề phổ biến tại Dệt gia dụng Phong Phú

Bạn làm việc tại Dệt gia dụng Phong Phú? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dệt gia dụng Phong Phú

Dệt gia dụng Phong Phú

Click để đánh giá