Mô tả công việc
• Perform transactions with banks: withdraw money, transfer money, compare documents, bank subsidiary books;
• Other accounting and administrative tasks (if any) as superiors assign.
• Monitor/reconcile internal advances, customer debts, and with external partners;
• Issue electronic invoices;
• Support in preparing tax reports;
• Enter into software related to cash receipts/payments, bank deposit payments, and other accounting entries;
Yêu cầu công việc
• Priority is given to candidates with experience in the fields of accounting, auditing, and debt collection;
• Know how to plan and organize work effectively
• Proficient in using office software, especially Excel and accounting software;
• Dynamic, enthusiastic, creative and responsible;
• Ability to communicate and present;
• Withstand high work pressure;
• Ability to work independently and in groups;
• Priority is given to candidates who are proficient in English;
• Graduated from university majoring in finance, accounting, or auditing;
Quyền lợi
• Negotiable salary according to ability.
• Other benefits according to labor law and social insurance law provisions.
• 13th- month salary and other bonuses as decided by the company.
• Team- building organized by the company every year.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-07-15 02:35:02
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.