Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Dist 07, HCMC
- Monthly Salary: 17M ~ 23M VND Gross
<Job Responsibilities>
• Manage and report financial information for the Singapore Office. Prepare and examine the financial records and ensure financial information is up-to-date and accurate.
• Ensure the integrity of accounting information by recording, verifying, consolidating, and entering transactions.
• Prepare and record asset, liability, revenue, and expense entries by compiling and analyzing account information.
• Maintain and balance overseas office accounts by verifying, allocating, posting, and reconciling transactions and resolving discrepancies.
• Maintain the general ledger by transferring subsidiary accounts, preparing trial balance, and reconciling entries.
• Summarize financial status by collecting information and preparing balance sheets, profit and loss statements, and other documents.
• Manage the payroll processing for overseas offices.
• Prepare monthly journal entries and various account analyses.
• Assist in the preparation of monthly schedule, quarterly audit schedule, and budget preparation.
• Assist in the preparation of fixed assets updates and new additions.
• Protect the organization’s value by keeping information confidential.
• Assist in implementing internal controls, policies, and procedures.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience>
・Education: Bachelor’s Degree in Accounting and Finance.
・Language: English - Business Level
・Experience: Minimum 5 years of experience in the full set of accounts in foreign companies.
・Certified Public Accountant CPA or ACCA are strongly preferred.
・Knowledge and understanding of Accounting Generally Accepted Accounting Principles (GAAP) and International Financial Reporting Standards (IFRS).
・Quick learner, very analytical and detail-oriented.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 28 - 35
- Lương: 17 Tr - 23 Tr VND
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.