Mô tả công việc
· Do Request for Payment (RFP) after getting the VAT invoice from Purchasing or Expenses Claim.
· Plan and making payment remittance to suppliers according to approved application for payment, payment term in contract and cash schedule.
· Prepare receipt vouchers (RV), payment vouchers (PV).
· Update all data into accounting book
· Ensure all accounting documents are checked, cash vouchers are created and signed, and record them in proper accounting book.
· Follow staff’s cash in advance and remind them release the payment.
· Prepare necessary documents for bank transfer and carry out the transfer transactions.
· Follow up the remittance confirmation, make sure of invoices and payment certificate filling.
· Follow & updating data recorded accurately into Balance Bank Account.
· Prepare sales invoice, Settlement notice & send its origin to all customers, making sure to get back green copies to the office.
· Call or send e– mails to the clients for reminding the outstanding debts.
· Follow up payment progress regularly then updating the receivable accounts to Contract Details Chart.
· Help Ha Noi Office & Da Nang Office getting the approval for PR & RFP.
· Update the Petty Cash for Ha Noi Office & Da Nang Office into our server.
· Make preparation for annual audit.
· Help to submit some necessary documents for biding requirements
Yêu cầu công việc
. University degree in Accounting / Finance or equivalent professional certificates.
· MS Office skills proficiency
·Good communication and writing in English isadvantage
·Be honest, hard-working, friendly, careful and co-operation
·Can work under pressure and additional requirement of company
·Repair management report (P&L, financial report…) for BOD on time
·Responsible for managing accounting book (BS, PL, Trial balance…)
·Responsible for managing accounting system
·Responsible for tax payment, tax declaration
·Responsible for account receivable, payable
·Co-operate with other functions in both financial and operations activities such as Forecasts, Operating Reviews, etc.
·Takes part in developing implementing and updating new policies and procedures
·Be responsible for contacting and dealing with tax/ audit authorities to solve tax/ audit issues.
· Assist with legal matters as arising.
Quyền lợi được hưởng
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Công ty Cổ phần Dịch vụ Địa ốc MGV là doanh nghiệp hoạt động chuyên sâu về lĩnh vực Bất Động Sản với nhiều năm kinh nghiệm.
Là một công ty trẻ với đội ngũ nhân viên năng động, sáng tạo và nhiệt huyết, Công ty MGV đã thành công và tạo được những dấu ấn của bản thân doanh nghiệp. Khẳng định được vị thế của mình tại thị trường Bất Động Sản Phú Quốc và Hạ Long.
Với phương châm “MGV – Nỗ lực mỗi ngày”: Công ty đã có những thành công trong lĩnh vực Bất Động sản với vai trò đơn vị Phân phối độc quyền các dự án nghỉ dưỡng mang đẳng cấp quốc tế.